به مناسبت شب یلدا، گشت مشترک نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی و فروشگاه‌های کالای اساسی در سطح استان چهارمحال و بختیاری از امروز تشکیل شد.

خالد طاهری معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت شب یلدا گشت مشترک نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی و فروشگاه‌های کالای اساسی با حضور بازرسین جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی در سطح استان از امروز تشکیل شد و تا شب یلدا ادامه دارد.

وی هدف از راه‌اندازی این گشت را خدمت‌رسانی به مردم و برخورد با تخلفات صورت گرفته از سوی واحد‌های صنفی عنوان و بیان داشت: درصورت وقوع تخلف از سوی واحد‌های صنفی پرونده تشکیل و به تعزیرات استان ارجاع داده می‌شود.


بیشتر بخوانید


طاهری یادآور شد: این طرح شامل کالا‌های کشاورزی‌محور است و مرغ، گوشت، میوه و دیگر محصولات اساسی کشاورزی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بازار آجیل، خشکبار و گز نیز توسط تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت کنترل می‌شود و تخلفات مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: گشت مشترک در تمامی شهرستان‌های استان تشکیل شده است و در هر شهرستان دو اکیپ ایجاد شده و کار نظارت‌ها بر روی قیمت و کیفیت‌ها صورت می‌گیرد.

طاهری بیان داشت: در اتحادیه میوه‌فروشان باید فاکتور به شهروندان ارائه شود و بر روی کمیت و کیفیت‌ها نظارت صورت گیرد، عدم درج قیمت بر روی کالا و کم‌فروشی و... از تخلفات در این زمینه محسوب می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حوزه مرغ تاکید بیشتر بر روی قیمت است و باید حتما بر روی کالا درج شده باشد، بحث تاریخ انقضا از سوی دامپزشکی مورد رصد قرار می‌گیرد.

وی افزود: مردم با شماره ۱۲۴ می‌توانند شکایات خود در خصوص تخلفات صورت گرفته از سوی اصناف را مطرح کنند.

طاهری با اشاره به اینکه بر قیمت میوه نظارت صورت می‌گیرد یادآور شد: میوه درجه‌بندی دارد و از همین‌رو قیمت میوه سوپر با میوه درجه یک قیمت متفاوتی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار