باشگاه رانندگان اسنپ، سرویس اسنپ کارفیکس را برای سهولت دسترسی کاربران راننده به انواع خدمات خودرویی ارائه کرده است. اما شهروند خبرنگار ما که از این طریق اقدام به خرید لاستیک خودرو کرده است از تاخیر در عدم تحویل کالا خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.
متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام، در تاریخ ۸ آبان دو حلقه لاستیک از طریق بخش اسنپ کارفیکس شرکت اسنپ خریداری کردم، اما تحویل آن ۱۰ آبان بود که متاسفانه پس از چندین بار مراجعه به نمایندگی فروش در تبریز که اعلام کردند محصول موجود نیست. پس از دو هفته مراجعه به نمایندگی تبریز متوجه شدم که از مرکز اسنپ خرید من به دلیل عدم مراجعه منقضی شده است و قرار است پس از کسر ۵ درصد از پول را عودت دهند. پس از چندین بار تماس قرار شد لاستیک من را تحویل دهند، اما نزدیک به دو ماه پول من را نگه داشته اند و لاستیک به من تحویل ندادند. در حالی که در سایت فروشگاه لاستیک برای فروش موجود هست و اصلا حذف نکردند و گفته نشده که این محصول موجود نیست در حالی که به من گفتند این محصول در نمایندگی موجود نیست خواهش میکنم پیگیری کنید.
برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید
اسنپ کارفیکس ۳ ماه پیش برا ۴ حلقه لاستیک ۳میلیون و ۴۰۰ هزار تومن ریختم به حساب
در هر بار تماس نیم ساعت منتظر میموندیم عمدا رو حالت اشغالی میزدن،بعدسم که پول را عودت دادن به کیف پول و حالا هم میگن نمیشه برداشت کنی ،باید حتما خرید کنی،من خرید الکی کنم برای چی،من لاستیک میخواستم،زنگم میزنی هیچکی جوابگو نیست،جواب سربالا میدن ،نمیدونم باید چیکار کنیم ،همه سرگردون موندن
محصولی که نداشتند را فروختند و همه را اسیر کردند. لطفاً رسیدگی کنید راننده ها هیچ محصولی نخرید تا تکلیف خرید های قبلی مشخص شود. اگر محصولی نصف قیمت هم دیدید ، نخرید همش دروغه
به کجا باید شکایت کرد؟
اگه کسی میدونه کمک کنه همگی شکایت کنیم.
متاسفانه هیچگونه راهِ معتبر ارتباطی نیز در دسترس نیست. (راه هایی که معرفی میکنند هیچکدام پاسخگو نیست.)
گرفتنِ حق هر روز سخت تر میشه در این سالها. حتی برای کوچکترین موضوع.
متاسفانه و تقریبا دو ماه پیش درخواست لنت عقب ثبت کردم ولیکن بعد از چندین با پیگیری از مرکز نهایتا پشتیبانی اسنپ کارفیکس گفتن باید درخواست عودت ثبت کنید چون جنس رو نداریم که بهتون تحویل بدیم!!! حالا بیست و چند روزه وجه عودت ندادن، هر بار پیگیری می کنم یبار بهانه نادرست بودن شماره کارت بانک رو میگیرن و یکبار تعطیلات و…
با این نوع برخورد به شعور آدم توهین می کنن و مدیریت باید یه راهکار درست ارایه کنه
کلاهبرداری در روز روشن
مدیر عامل اسنپ باید پاسخگو باشه به اعتبار آپ اسنپ رانندگان خرید میزنن وگرنه هر کسی نمیاد از اینا خرید کنه
من در خواست خرید زدم
ثبت شده پرداخت شده
ارسال با ۲۵ هزار هزینه از طریق اسنپ باکس طی ۶ ساعت آینده
اسم فروشنده بالا اومده زنگ زدم بهش میگه هیچ کدوم از این جنسها رو ندارم ارسال کنم .زنگ زدم پشتیبانی میگه عودت رو ثبت کنید روند کار اینه حالا زنگ زدم بعد ۱ روز میگه نباید عودت میزدی حالا برسی میکنیم بعد ۳ روز کاری براتون پول رو میزیزیم احتمال برداشت ۵ درصد خسارت بابت عودت هست .
نه جنسی گرفتیم نه خدماتی گرفتیم باید چندین روز التماس کنیم پول خودمون برگرده
واقعا میگم بهتره گل بگیرن سردرشو با این خدمات دهی
من بیرون جنس خریده بودم الان نصی هم شده بود
توصیه میکنم هیچکس کارفیکس جنس بر نداره
حتی پشتیبانی سایت هم جوابگو نیست
من ۲۰۰ بار تماس گرفتم تا یک مرحله برداشتن
2 حلقه لاستیک و 2 تا روغن موتور سفارش دادم موعد تحویول مراجعه کردم چیزی تحویلم ندادن
عودت کالا زدم ...یک هفته هست پولم به حسابم برنگشته
پشتیبانی جوابگو نیست
لطفا رسیدگی کنید راننده بدبخت مگه چقدر درمیاره که اینطوریم سرش کلاهبره ؟!
لطفا پیگیری کنید
اگر برای شکایت و کار حقوقی نیاز به شاکی خصوصی باشه من حاضرم
بیش از یک ماه هست که از اسنپ کارفیکس ۴رحلقه لاستیک خریداری کرده
تاریخ دریافت دی ماه بوده که ندادند بعد از پیام معذرت خواهی گفتند ۱۳ دی مراجعه کنید امروز که ۲۷دی ماه می باشد هنوز لاستیک رو تحویل ندادند
درتاریخ 14 آذر مبادرت به خرید دو حلقه لاستیک نمودم. سر موعد تحویل مراجعه نمودم جهت تحویل که گفتن با اسنپ دچار مشکل مالی شده ایم وفعلا تحویل نمی دهیم.
حالا تکلیف ما چی است به کجا باید مراجعه کنم.
محل کارم اصفهان است.
ممنون می شوم پیگیری نمایید.