اجرای طرح‌های اشتغال دامپروری با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از اجرای یک هزار و ۶۶۵ طرح اشتغال دامپروری با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در استان خبر داد.

سیدمهدی هاشمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزار و ۶۶۵ طرح اشتغال دامپروری (سبک و سنگین) با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان در استان اجرا شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شرایط اقلیمی تأثیر مستقیمی بر کسب و کار ساکنان مناطق مختلف دارد، افزود: طرح‌های دامپروری با توجه به کشت علوفه مورد نیاز دام‌ها و نزدیکی به کارخانه‌های تولید محصولات لبنی و کشتارگاه‌های صنعتی با استقبال بیشتری از سوی مددجویان این نهاد مواجه است. 


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به بسته‌های حمایتی طرح‌های دامپروی، اضافه کرد: پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، پرداخت حق بیمه دام‌ها، واکسیناسیون دام‌ها با مشارکت دامپزشکی و تأمین بخشی از علوفه دام‌ها با مشارکت جهاد کشاورزی از جمله خدمات حمایتی این نهاد است.

هاشمی با تأکید بر سرکشی از روند اجرای طرح‌های دامپروری، اضافه کرد: علاوه‌بر کارشناسان اشتغال، راهبران شغلی (افراد دارای تخصص در همان حوزه) نیز هر سه ماه یکبار بر روند اجرای طرح و همچنین بهداشت و درمان دام‌ها نظارت می‌کنند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار