مدیر دفتر آموزش بهره‌برداران و مشاغل روستایی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی گفت: در حوزه ارائه خدمات و آموزش مهارتی ویژه علاقمندان ورود به حوزه کشاورزی، امسال برای یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر روز برنامه‌ریزی شده است.

مریم طهماسبی در نشست با مسئولان ترویج سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ هزار نفر از این حجم عملیاتی شد و پیش‌بینی می‌شود در شش ماهه دوم نیز که فصل زراعی و عملیات کشاورزی بیشتر است فعالیت از مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفرروز نیز بالاتر برود.

وی افزود: آموزش‌ها شامل دو بخش بهره‌برداران و علاقمندان است که بسته به نوع خدمات، مهارت‌ها و علایق کشاورزی بر اساس سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید


طهماسبی اضافه کرد: زراعت، دامپروری، دام و طیور، شیلات و آبزیان حوزه‌هایی است که آموزش‌های لازم برای فعالیت در این بخش‌ها به علاقمندان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به پل ارتباطی میان دستگاه‌های مختلف معمولاً افرادی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند برای دریافت تسهیلات به این دستگاه‌ها معرفی می‌شوند و البته خدمات ویژه برای فارغ‌التحصیلان در نظر داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار