نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس به اتفاق فرماندار وجمعی از مسئولین کوهبنان با خانواده شهید غواص محمد یوسف زاده دیدار کردند.

در دیدار با خانواده شهید غواص ،مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: دیدار با خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان که چشم و چراغ ملت هستند برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای خانواده این عزیزان کار شود در مقابل ایثار و جانفشانی آنان بسیار کم است.

او بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثار گران در دوران دفاع مقدس تا به امروز با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب کاری ستودنی و قابل تقدیر انجام دادند که این افتخار بزرگ هرگز فراموش شدنی نیست.

فرماندار کوهبنان افزود: خون شهیدان باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی، خواری دشمنان و بدخواهان، وحدت و همدلی بیشتر شده است.

او ادامه داد: همه باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که شهدا در مسیر آن به شهادت رسیدند.

شهید محمد یوسف زاده در سال ۱۳۴۸ در دهکده استاج از توابع کوهبنان چشم به جهان گشود. تحصیلات خود را در سن شش سالگی در دبستان شهید محمد منتظری محله انصار آغاز کرد. عید فطر ۶۲ به اتفاق شهید نوح الله مجیدی، شهید سیدحسن روح الامینی، شهید عبدالمجید محمدحسنی و علیرغم این که به سن قانونی نرسیده بود، با اصرار به جبهه اعزام شد.

  وی مجدداَ در مهر ماه ۶۲ به جبهه رفت و مجروح شد و پس از آن که جراحت وی تا انداز‌های بهبود یافت، مجدداً در بهمن ۶۲ به جبهه شتافت و در عملیات خیبر شرکت کرد.

برای بار دیگر در اُردیبهشت ماه سال ۶۵ نیز به جبهه رفت. سرانجام پس از هفت ماه رزم متوالی و در حالی که عضو داوطلب گردان غواص بود، در تاریخ ۴ دی ۱۳۶۵ به سوی معبود شتافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار