مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: هم اکنون با پیگیری فرماندار و همت خیران ۹ مدرسه جدید در قالب ۶۴ کلاس درس در مناطق مختلف شهرستان در حال احداث است.

رئوف برهانی مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: مدرسه ۶ کلاسه ملک نسا سلیم بیگی، ۱۲ کلاسه قلمچی، ۶ کلاسه اسماعیل امیر عشایری، ۹ کلاسه مامند زرزا، ۶ کلاسه شهر ویرانی، ۶ کلاسه امیرآباد، ۹ کلاسه عبدالرحمان احمدی، ۶ کلاسه ده شمس و چهار کلاسه مرحوم قاسمی از محل اعتبارات خیرین - مشارکتی در حال ساخت هستند.

وی ادامه داد: ۲ مدرسه ۶ کلاسه سلیم بیگی و ۱۲ کلاسه قلم چی با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد آماده بهره برداری و تحویل به آموزش و پرورش هستند.

مدیر آموزش و پرورش اشنویه اضافه کرد: عملیات احداث مدرسه ۱۲ کلاسه قلم چی این شهرستان در سال ۱۳۹۷ با زیربنای هزار و ۵۳۵ متر آغاز شده و اعتبار هزینه شده برای این طرح آموزشی بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.

وی یادآور شد: با اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته هیچ پروژه راکد آموزشی در سطح اشنویه وجود ندارد و امیدواریم با اتمام ساخت این ۹ مدرسه مشکل کمبود فضا در شهرستان حل شود.

برهانی اضافه کرد: در مقطع ابتدایی ۹ هزار و ۹۷۵ دانش آموز، در متوسطه اول سه هزار و ۷۸۸، متوسطه دوم نظری یک هزار و ۹۳۲، متوسطه دوم هنرستان فنی ۲۹۱ و کاردانش نیز ۳۳۷ مشغول تحصیل هستند.

در این شهرستان ۱۶ هزار و ۳۲۳ دانش‌آموز در ۶۵۱ کلاس درس در حال تحصیل هستند.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.