نشست مجمع سالانه بسیج آذرشهر

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در مجمع بسیج شهرستان آذرشهر گفت: لایحه جدید انتخابات کشور توسط مجلس تدوین شده و بر اساس آن لایحه تعداد ۲۰ و یا ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزوده خواهد شد و برای شهرستان آذرشهر نیز یک نماینده مستقل در این لایحه پیش بینی شده است.

متفکر آزاد گفت: در سفر اخیر هیات دولت به استان تامین اعتبار برای احداث تقاطع در سه راهی شهید غفاری اخذ شده بود با پیگری مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو، این پروژ ه تامین اعتبار شده و در هفته آینده انتخاب پیمانکار این پروژه از طریق برگزاری مناقصه مشخص خواهد شد.

او با بیان اینکه دستگاه‌های اقتصادی و فرهنگی کشور باید در حل مشکلات معیشتی و فرهنگی جامعه اهتمام جدی داشته باشند تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر دشمن با سو استفاده از خلاء‌های فرهنگی و اقتصادی وشعار‌های عوام فریبانه به بهانه حجاب و آزادی زنان کشور را ناامن کردند؛ لذا باید دستگاه‌های فرهنگی و اقتصادی بیشتر از سایر دستگاه‌ها در این خصو آسیب شناسی و اهتمام عملی داشته باشند.

سرهنگ صفدری فرمانده بسیج اقشار سپاه عاشورا نیز در این مجمع تبعیت از ولایت فقیه را از ملزومات جهاد تبیین ذکرکرد و گفت: جهاد تبیین یکی از رسالت‌ها و ماموریت اصلی امت حزب الله است و یکی از مصادیق روشنگری و جهاد تبیین قرآن کریم است.

او افزود: دشمن در اغتشاشات اخیر با القای دروغ و تبدیل یقین به شبهات و القای شبهات به یقین در کشور، و با سواستفاده از احساسات پاک جوانان و گسست نسل‌ها، در کشور ناامنی ایجاد کرد و بر همین اساس تقویت جهاد تبیین در عصر حاصر از ضروریات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.