در آیین تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری از ۳۸ پژوهشگر حوزه آموزش و پرورش استان تجلیل شد.

سیادت جو مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی در آیین تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری گفت: پژوهش و پژوهشگری توانایی‌ است که خدا در وجود انسان‌ها قرار داده و محدود و قابل وصف نیست.

او افزود: کشور‌هایی پیشرفته هستند که افراد پژوهشگر دارند، افرادی که دارای روحیه پژوهش هستند و این توانمندی را دارند ثروت‌های کشور محسوب می‌شوند.

سیادت جو بیان کرد: امروزه برای مطرح شدن در جهان به انسان‌های پژوهشگری که به علم روز مجهز هستند نیاز داریم، کشور‌هایی موفق هستند که پژوهش را در اولویت قرار داده اند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: پژوهش نهال تازه کاشته شده‌ای است که نیاز به توجه دارد و نهادی‌ترین مجموعه در هر کشور دستگاه تعلیم و تربیت آن کشور است که دانش آموزان را به سمت و سوی پژوهش سوق می‌دهد.

در پایان این جلسه از ۲۷ پژوهشگر برتر استانی و کشوری و ۱۱ پژوهشگر برتر شهرستان بیرجند تقدیر شد.

۸ نفر از تقدیر شدگان دانش آموز برگزیده کشوری و ۳۰ نفر دیگر هم فعال پژوهش برگزیده کشوری و استانی در رشته‌های تالیف کتاب، رساله دکتری، پایان نامه ارشد، کارشناس پژوهش برتر شهرستانی، معلم پژوهنده، کارشناس پژوهش سرا‌های برتر دانش آموزی و پژوهش سرا‌های برتر بودند.

برچسب ها: پژوهش ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.