معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی گفت: ریشه اصلی این اغتشاشات اخیر در تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی است و تلاش داشتند القا کنند نظام اسلامی خدمتی به مردم نداشته است.

حجت الاسلام محمود فروتنی معاون قضایی رئیس دادگستری استان خراسان رضوی گفت:  البته بخشی از این مشکلات نیز بدان خاطر بود که مردم از خدماتی که نظام اسلامی برایشان انجام داده‌اند، بی‌خبر بودند.

او با بیان اینکه شایسته است مسئولان در هر رده خدمات خود را صادقانه به مردم معرفی کنند، افزود: متاسفانه گاهی شاهد بوده‌ایم که برخی مسئولان به خصوص در فضا‌های انتخاباتی، خدمات یکدیگر را زیر سووال برده و لذا مردم را نامید کردند  و بدتر اینکه همین اظهارات، مبنای تشخیص شهروندان شده‌است.

کی پور فرماندار تربت‌حیدریه در این آئین گفت: یکی از مولفه‌های مهم این شهرستان همدلی مردم با مسئولان و نیز همکاری دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات شهروندان است.

او افزود: گواه این ادعا همین اغتشاشات اخیر و این بدان معناست در حالی که در بسیاری شهر‌ها شاهد ناآرامی بودیم، اما در این خطه هیچ نشانی از آشوب و ناامنی مشاهده نشد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی امام جمعه تربت‌حیدریه نیز با بیان اینکه کار قضاوت بسیار سخت و دشوار است، گفت: یکی از وظایف قوه قضاییه پیشگیری از وقوع جرم است تا در نتیجه آن شاهد کاهش مراجعات مردم به محاکم قضایی باشیم.

او افزود: اهمیت این مسئله بدان دلیل است که کاهش مراجعات مردم ضمن کاهش هزینه‌های رسیدگی به دادرسی، افزایش سطح رضایتمندی آن‌ها از دستگاه قضایی را نیز در بر خواهد داشت.

در این آیین از خدمات علی رضازاده رئیس پیشین دادگستری تربت‌حیدریه تکریم و علیرضا محولاتی به عنوان رییس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار