مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از آموزش محیط زیستی بیش از ۶۰۰ نفر از مربیان پیش دبستانی با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ابتدای سال خبر داد.

احد جلیلیان مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سالجاری ۶۸۷ نفر از مربیان پیش دبستانی در سطح استان کرمانشاه با مشارکت ادارات کل حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش استان کرمانشاه با آموزش‌های زیست محیطی آشنا شدند.

احد جلیلیان گفت: در این مدت بیش از ۱۳۷۴ نفر ساعت آموزش آشنایی با مبانی محیط زیست ویژه مربیان پیش دبستانی در سطح استان برگزار شد.

وی افزود: آموزش و ترویج فرهنگ محیط زیستی از ارکان اصلی و اساسی رسالت سازمان حفاظت محیط زیست است و آموزش مربیان پیش دبستانی با توجه به نقش آنان در تربیت نسلی آگاه، مسئولیت پذیر و دوستدار محیط زیست می‌تواند نقش مهمی را در حفاظت و صیانت از محیط زیست داشته باشد.

جلیلیان از آموزش موکب داران دو توزیع کیسه زباله‌های تجدیدپذیر و تراکت‌های آموزشی زیست محیطی در بین آنان خبر داد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از برگزاری دوره آموزشی محیط زیستی ویژه شکارچیان در منطقه اورامانات خبر داد و افزود: در این طرح با هدف آموزش و توانمندسازی شکارچیان منطقه اورامانات جهت حفاظت از گونه‌های جانوری و بازگرداندن تعادل اکوسیستم طبیعی منطقه برگزار و شکارچیان منطقه با آموزشی‌های محیط زیستی آشنا شدند.

این مقام مسئول افزود: تلاش ما در مجموعه محیط زیست استان بر اساس رسالت سازمانی، ترویج فرهنگ محیط زیست در بین مردم و جلوگیری از تخریب محیط زیست است.

جلیلیان از دوست داران محیط زیست درخواست کرد هر گونه تخلف در حوزه محیط زیست را با تلفن گویای ۱۵۴۰ در میان بگذارند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.