استاندار فارس گفت: قرارگاه مسکن استان مشکل آب و برق پروژه‌های نهضت ملی مسکن را برطرف کند و جدول عملیاتی و برنامه زمانبندی احداث مسکن در شهر شیراز ارائه شود.

محمد هادی ایمانیه در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای مسکن استان، خواستار توجه ویژه به تشکیل جلسات شورای مسکن شهرستان‌ها بصورت منظم شد و گفت: برنامه عملیاتی و جدول زمانبندی پروژه‌های مسکن واقع در شهر شیراز، حداکثر با ۱۰ درصد انحراف تنظیم و ارائه شود.

استاندار فارس با اشاره به مشکل تامین برق و آب جهت ساخت پروژه‌های نهضت ملی جهش مسکن، گفت: قرارگاه مسکن استان موظف به رفع این مشکل است. با هم‌اندیشی راه و شهرسازی استان، نحوه تامین آب و برق این پروژه‌ها را تعیین تکلیف کرده و جدول زمانبندی حل این مشکل در کل استان به تفکیک هر شهرستان ارائه شود.

ایمانیه همچنین خواستار گزارش مشکلات تعاونی‌های مسکن استان شد و گفت: چگونگی و میزان پیشرفت تامین مسکن نیروی انتظامی، ارتش، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، نخبگان و اساتید و پرستاران اعلام شود.

او گفت: همچنان برنامه‌ی راه و شهرسازی برای بافت فرسوده استان، واصل نشده است و لازم است از ظرفیت بافت فرسوده در نهضت ملی جهش مسکن غفلت نشود.

نماینده عالی دولت در استان، گریزی هم به پروژه مسکن فرهنگیان در شهر جدید صدرا داشت و گفت: احداث هرگونه واحد مسکونی خصوصا برای فرهنگیان می‌بایست در شان و جایگاه آنان باشد.

او بر لزوم تسریع در خریداری و تامین مصالح و احداث زیرساخت‌های نهضت ملی جهش مسکن تاکید کرد و گفت: به هیچ وجه منابع مالی این پروژه، خصوصا آورده متقاضیان در حساب‌ها مسدود نشود و در جهت پیشرفت در احداث و تکمیل منازل مسکونی مورد استفاده قرار بگیرد.

استاندار فارس معاون عمرانی استانداری را موظف کرد مسائل قابل توجه و زیرساخت‌های شهر جدید صدرا را بررسی و چگونگی احداث۴۰ هزار واحد پیش بینی شده جهت شهر صدرا را بصورت کارشناسی تعیین تکلیف نماید و نتیجه را به شورای مسکن استان منعکس کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار