‍ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

عشق و ارادت به اهل بیت (ع) محور وحدت در استان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی عشق و ارادت به اهل بیت (ع) را محور وحدت در استان عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه عشق و ارادت به اهل بیت (ع) محور وحدت در استان است، گفت: اهالی تمامی شهرستان‌های استان ولایتمدار و از عاشقان اهل بیت (ع) بوده و حتی اهل سنت نیز به اهل بیت عصمت و طهارت ارادت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در حاشیه مراسم عزاداری در آستانه سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری (س) در شهرستان چهاربرج در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مردم ولایتمدار و متدین چهاربرج در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س)، با عرض ارادت به بانوی دو عالم، به مدت چند شب مراسم عزاداری برگزار کردند که توفیق حضور در این مراسم نصیبمان شد.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه عزاداری و ارادت به اهل بیت (ع)، خاطرنشان کرد: امیدواریم این محبت و ارادت به اهل بیت (ع) هم در دنیا و هم در آخرت موجب سعادتمندی عزاداران و شیفتگان مکتب اهل بیت (ع) شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم عزاداری و سفره احسان با حضور نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی در شهرستان چهاربرج برگزار شده و مردم شهرستان در سوگ شهادت حضرت صدیقه کبری (س)، به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

این مراسم با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان چهاربرج در مسجد جامع این شهرستان برگزار شده و در پایان مراسم نیز سفره‌ی احسان برپا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.