رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به تاثیر ذخیره سازی خانگی بر جلوگیری از زیان مرغداران توصیه می شود افراد اقدام به این کار کنند.

آقای مهدی یوسف خانی گفت: قیمت کنونی هرکیلو مرغ گرم در عمده فروشی ۵۰ تا ۵۳ هزار تومان.  خرده فروشی ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان است.

او قیمت هرکیلو ران مرغ را ۵۵ هزار تومان، سینه ۱۱۰ هزارتومان و فیله مرغ ۱۲۰ هزارتومان اعلام کرد.

یوسف خانی با بیان اینکه بارش های اخیر اختلالی در حمل و نقل ایجاد نکرده است، گفت: استمرار بارش های برف و باران و اختلال در تردد ممکن است به طور مقطعی مشکلاتی ایجاد کند.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به ذخیره سازی خانگی در جهت کاهش زیان مرغداران گفت: گرچه ذخیره سازی به طور مقطعی منجر به افزایش تقاضا در بازار می شود، اما راه حل اصلی کاهش جوجه ریزی و صادرات است چرا که توان مالی خانوارها محدود است و از طرفی یخچال های خانگی ظرفیت چندانی ندارد.

او گفت: ازدیاد تقاضا برای خرید و ذخیره خانگی مرغ منجر به افزایش قیمت می شود و مجدد در روزهای آتی تقاضا کاهش می یابد، درحالیکه تقاضای مستمر، بازار را به تعادل می رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۱ دی ۱۴۰۱
مرغ کیلویی 7000 کردید 50000 بعد خوشحالید مردم نباید مرغ بخرند تا قیمت سقوط کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۱ دی ۱۴۰۱
کلا مردم باید نصف نقدینگیشون رو دلار و سکه کنن نصفشم تومن که نه سیخ بسوزه نه کباب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۱ دی ۱۴۰۱
وقتی تولید از ما حمایت نمیکند چرا ما باید از تولیدحمایت کنیم به وقتش همه چیز فراموش میشود که مردم چه لطفی به تولید کننده مرغ کردند
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۵ دی ۱۴۰۱
صحیح
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۵ دی ۱۴۰۱
صحیح
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۵:۵۲ ۰۴ دی ۱۴۰۱
ظاهرا باید مردم برای صبحانه و نهار و شام و عصرانه مرغ بخورند تا تولید کننده ضرر نکند. زمانی که این آقایان در گلوگاه های ماه رمضان و برخی ایام سودهای کلان به جیب می زدند و از طریق غیرقانونی و با قیمت بالا روانه باز می کردند مردم یادشان نبود الان مردم همیشه در صحنه باید جور آنها را بکشند؟ واقعا باید مسئولین بی کفایت قدر این مردم را بدانند که گندکاری ها و کم کاری های آنها را به نحوی جبران می کنند و مسئولین تقریبا بد عادت شده اند.
آخرین اخبار