دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس خواستار ترویج فرهنگ قانون‌مداری در رسانه ملی شد و گفت: این کار در قالب اجرای برنامه‌های مشترک رسانه ملی و مجموعه قضایی دنبال شود.

مصطفی بحرینی در دیدار مدیران قضایی استان با مدیرکل صدا و سیما استان با بر شمردن تکالیف قانونی و حوزه‌های مسئولیت دادسرا در بحث امنیت عمومی، پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم گفت: رسانه ملی نقش حمایت‌کننده و مطالبه‌گری در این موارد دارد.

او همچنین بر ترویج فرهنگ قانون‌مداری در قالب برنامه‌های مشترک رسانه ملی و مجموعه قضایی تأکید کرد و گفت: با توسعه فرهنگ قانون‌مداری می‌توان بخش عمده‌ای از جرائم، بزه‌ها و آسیب‌های فردی و اجتماعی ناشی از آن را کنترل کرد.

احمد پهلوانیان، مدیر کل صدا سیمای مرکز فارس نیز در این دیدار عمده مطالب مطرح شده را در زمره وظیف ذاتی رسانه خواند و تصریح کرد: با ساز و کار‌های مشترک می‌توان موضوعات مطرح شده را با تمرکز بیشتر در قالب برنامه‌های مختلف صدا، سیما و فضای مجازی به جامعه مخاطبین ارائه کرد.

او بر تشکیل کارگروه مشترک کارشناسی با حضور نمایندگان دو مجموعه تأکید کرد و افزود: تحلیل موضوعات گوناگون با حضور کارشناسان مرتبط می‌تواند زمینه تولید برنامه‌های عمیق‌تر با ضریب تأثیرگذاری بیشتر بر مخاطب را فراهم آورد.

پهلوانیان از راه‌اندازی برنامه جدیدی با ماهیت مطالبه‌گری در سیمای مرکز فارس خبر داد و گفت: این برنامه در امتداد نقش مطالبه گری رسانه ملی در خصوص موضوعات مختلف اجتماعی و مشکلات جامعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار