مرکز آموزشی امام حسین (ع) به دنبال اعتلای فرهنگ جامعه

رییس مرکز آموزشی امام حسین (ع) آذربایجان‌غربی گفت: رسالت اصلی این مرکز تربیت کار آفرین براساس نیاز‌های جامعه و اعتلای فرهنگ کاریابی و اشتغال در جامعه است.

رییس مرکز آموزشی علمی کاربردی امام حسین (ع) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه رسالت اصلی ما تربیت کار آفرین براساس نیاز‌های جامعه است، گفت: از این طریق بدنبال تاثیر مثبت در اعتلای فرهنگ کاریابی و اشتغال در جامعه هستیم.

شیرزاد عباسیان روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاراناظهار کرد: ایجاد یک فضای مناسب و مورد اعتماد فرهنگی و همخوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، هدف اصلی این مرکز آموزشی است.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشی علمی کاربردی امام حسین (ع) در تلاش برای نیاز سنجی در جامعه است، افزود: این مرکز آموزشی بدنبال سود آوری و منفعت اقتصادی نیست.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی امام حسین آذربایجان غربی با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار نفر از این مجموعه فارغ التحصیل شده‌اند، اضافه کرد: بیش از ۸۰۰ دانشجوی این مرکز پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار شدند.

عباسیان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ٣٠٠ دانشجو در این مرکز تحصیل و ١٠٠ مدرس تدریس می‌کنند، ادامه داد: ١٢ رشته کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه ارائه شده که بیشترین دانشجویان در رشته‌های فرهنگی، روابط عمومی و حقوق مشغول تحصیل هستند.

رییس مرکز علمی کاربردی امام حسین آذربایجان غربی گفت: این دانشگاه در رشته‌های حقوق، مدیریت اداری و منابع انسانی، مدیریت دفتری، حسابداری، تربیت بدنی، مهندسی فناوری اطلاعات، روابط عمومی و مدیریت فرهنگی، تربیت بدنی، پیش دبستانی و مددکاری اجتماعی و اورژانس اجتماعی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو پذیرش می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.