معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق کردستان از اتمام عملیات پوشش شبکه آنتن دهی موبایل در مسیر جاده مریوان خبر داد.

فاتح عبدی اظهار داشت: مشکلات مربوط به نبود آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت در مسیر مسیر جاده مریوان و وقوع تصادف در این محور طی ۸ ماهه گذشته از جمله موضوعات مطرح شده در جلسات متعدد بود که به دنبال پیگیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان این پروژه در آذر ماه امسال در دستور کار همکاران واحد برنامه ریزی و مهندسی شرکت قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: طی یک عملیات ضربتی و در کمتر از یک ماه عملیات پوشش شبکه آنتن دهی موبایل در مسیر جاده مریوان حدفاصل تونل‌های گزه‌دره تا تونل باخان به طول ۴۰ کیلومتر آغاز و به اتمام رسید.

او با اشاره به اینکه قبل از هرگونه پرداخت هزینه‌ای از سوی اپراتور‌های ذیربط عملیات اجرای این طرح در ارتفاعات سخت گذر و صعب العبور روستای قادر آباد مریوان وهمچنین قلعه شیخان از توابع بخش کلاترزان واقع در امور برق شمال سنندج آغاز شد، افزود: کانال زنی و کابل کشی از محل سایت تا محل نقطه تغذیه به طول ۲۰۰ متر در این مدت انجام شد.

گفتنی است؛ مشکل آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در جاده مریوان به مشکلی قابل تامل تبدیل شده بود چرا که در بسیاری موارد مردم حتی حین تصادفات رانندگی امکان برقراری ارتباط را در این مسیر نداشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.