مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ستاد برگزاری مسابقات فوتبال متوسطه دوم کشور گفت: مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور از ۲۳ بهمن ماه لغایت ۲ اسفند ماه امسال به میزبانی شهرستان‌های آبادان وخرمشهر برگزار خواهد شد.

مسعود حمیدی نژاد با اشاره به ظرفیت‌های گسترده ورزشی استان خوزستان، گفت: این مسابقات با حضور ۲۹ تیم ورزشی از سراسر کشور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود که همه‌ی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه آن اندیشیده شده است.

او با بیان اینکه استان خوزستان در این مسابقات با ۲ تیم حضور خواهد یافت، ادامه داد: تیمی از دانش آموزان نخبه ورزشی آبادان و خرمشهر و تیمی از استان خوزستان در مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان می‌گوید: ۶۵۰ دانش آموز در این مسابقات حضور خواهند یافت و بیش از یکصد نفر عوامل اجرایی فعالیت مسابقات را دنبال خواهند کرد.

آقای حمیدی نژاد گفت:  در پایان این مسابقات، تیم ملی دانش‌آموزی کشور جهت شرکت در مسابقات آسیایی انتخاب و اعزام خواهد شد.

این مسابقات با حمایت‌های استانداری خوزستان، نماینده محترم، ولی فقیه، نمانیدگان محترم مجلس شورای اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان و فرمانداران و مسئولان شهر‌های میزبان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.