استاندار ایلام:

کسانی که منحرف شدند در مسیر انقلاب و شهداء حرکت نکردند

استاندار ایلام گفت: کسانی که منحرف شدند، بدانند که در مسیر انقلاب و شهدا حرکت نکردند.

حسن بهرام نیا، استاندار ایلام امروز همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در مراسم تشییع پیکر ۶۵ شهید گمنام در شهر ایلام گفت: در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جبهه استکبار تمام تلاش خود با تحریم، جنگ تحمیلی، اهداف تجزیه طلبانه بکار گرفت تا مانع از پیشرفت و حرکت نظام شود.

بهرام نیا افزود: انقلاب مثل موج است و هر کس همراه انقلاب نباشد از موج جدا و به حاشیه و انحراف خواهد رفت.

وی اظهار داشت: علیرغم همه محدویت‌ها و مشکلات، اما امنیت و ٱسایش برقرار و رفاه نسبی نیز برای مردم فراهم شده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام افزود: کسانی بودند که مسیر مردم و انقلاب را جدا کردند و توسط همین مردم کنار گذاشته شدند.

بهرام نیا با تأکید بر اینکه همه مسئولان باید روز به روز خدمات خود را به مردم بیشتر کنند، یادآور شد: مردم، ولی نعمت و شایسته بهترین خدمات هستند و همین شهدای گرانقدر از فرزندان و خانواده این مردم عزیز هستند که جان عزیز خود را برای مردم فدا کردند و به فیض شهادت نائل آمدند.

وی اضافه کرد: در طول سالیان گذشته برای خدمت به مردم و پیشرفت کشور در تمامی حوزه‌ها تلاش‌هایی زیادی صورت گرفته است و تلاش همه جانبه همه دلسوزان نظام شایسته قدردانی است.

استاندار ایلام با بیان اینکه عاقبت به خیری ما در سایه عنایت شهدای عزیز است، خاطرنشان ساخت: افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود که در مسیر شهداء حرکت کنیم و همواره یاد و خاطره آنان را پاس بداریم.

 بهرام نیا با اشاره به استقبال باشکوه مردم و مسئولان از پیکر مطهر ۶۵ شهید گمنام، تصریح کرد: مردم ولایتمدار و شهید پرور استان ایلام بار دیگر نشان دادند که پاسدار یاد و خاطره شهداء هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.