مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید مسافران حتما احتیاط کرده و از آخرین وضعیت محور‌ها، پیش از انجام سفر مطلع شوند.

آقای ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر شاهد  ترافیک سنگین در محور چالوس(مسیرجنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه و  محور هراز مسیر(رفت و برگشت) محدوده پیست آبعلی  هستیم.

به گفته او همچنين  در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) شاهد تردد روان هستیم.

او می گوید: محورهای هراز و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و آزادراه تهران – شمال دارای بارش باران و سایرمحورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

او درباره آخرين وضعيت ترافیکی سایر محورها هم گفت:  ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا ، آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس و محور فشم – تهران محدوده های حاجی آباد و رودک وجود دارد.

محرابی نیا درباره  آخرين وضعيت جوی  هم گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های تهران ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری ، کهگیلویه وبویراحمد و لرستان و  بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان ، مازندران ، فارس ، بوشهر و سیستان وبلوچستان گزارش شده است.

او گفت:  محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می شود . با توجه به ورود سامانه بارشی جدید مسافران حتما احتیاط کرده و از آخرين وضعيت محورها پیش از انجام سفر مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار