وزیر آموزش و پرورش:

از خانواده ها می خواهم فرزندان خود را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنند

یوسف نوری گفت: از خانواده‌های با اصالت ایران اسلامی می‌خواهم که فرزندان خود را با فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان اسلام آشنا کنند.

 یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در آیین یادواره یکصد شهید روستای کمانگیر کلا و پاشاکلا در آمل افزود: باید دستاورد‌های ماندگار شهدای هشت سال دفاع مقدس که همان حفظ نظام و ولایتمداری است، برای اقشار مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری همچنین آیین معنوی در شب شام غریبان فاطمه زهرا (س) به نوعی جهاد تبیین و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، چراکه بار دیگر رشادت‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس برای اقشار مردم یادآوری شد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از شخصیت‌های برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی که در دهه‌های گذشته در مسیر حق علیه باطل حرکت کرد، شهید حاج قاسم سلیمانی بود و به جوانان و نوجوانان توصیه می‌کنم از این شخصیت ارزشی الگوبرداری کنند.

نوری اضافه کرد: شهید سلیمانی افتخار ملت ایران است و ایشان در دوران حیات پر برکتشان همواره با صلابت برای حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد و باید نام و یاد ایشان همواره زینت بخش تمام آیین‌های ملی ما باشد.

وی اضافه کرد: از خانواده‌های با اصالت ایران اسلامی می‌خواهم که فرزندان خود را با فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان اسلام آشنا کنند چراکه شهدا همواره در مسیر عشق و ارادت قلبی به ائمه اطهار (ع) در حرکت بودند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تشییع باشکوه شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس امروز در مازندران و دیگر استان‌های کشور برگزار شد و مردم ولایی ایران نشان دادند که همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند.

نوری گفت: عشق و علاقه مردم ولایتمدار دیار علویان به شهدا بی مانند و مثال زدنی است و مازندرانی‌ها با استقبال پرشور از شهدای گمنام نشان دادند که چقدر به ولایت دلبسته هستند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی به شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس می‌بالد و همه ما مفتخر هستیم که از این شهدای گمنام استقبال کنیم چراکه آنان همواره دعاگوی ملت ایران هستند.

 وزیر آموزش و پرورش امروز سه‌شنبه به منظور بازدید از چند طرح عمرانی و آموزشی نیمه تمام و سخنرانی در یادواره شهدا در شهرستان آمل در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار