مازندران همچنان دومین استان پر تردد

مازندران با بیش از ۵۲۰ میلیون تردد در رتبه دومین استان پرتردد کشور قرار گرفته است.

محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۵۲۰ میلیون و ۴۴۲ هزار تردد از انواع وسایل نقلیه از ابتدای امسال تا پایان آذر در محور‌های استان به ثبت شد که حدود ۷.۶ درصد از تردد کل کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ مازندران در رتبه دومین استان پرتردد کشور قرار گرفته است.

او افزود: بیش از ۵۲ میلیون و ۵۵ هزارتردد از انواع وسایل نقلیه در آبان ماه در محور‌های این استان به ثبت رسید که حدود ۸ و نیم درصد از ترددکل کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ مازندران دررتبه دومین استان پرترددکشور قرار گرفته است.

هاشمی گفت: بررسی تردد ساعتی وسایل نقلیه طی آذر ماه سال جاری دراستان نشان می‌دهد پرتردد‌ترین ساعت روز معمولا بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ اتفاق می‌افتد و ساعت ۱۶ تا ۱۷ میانگین تردد ساعتی حدود ۱۰۷ هزار وسیله نقلیه دارای فراوانی بیشتری دربین ساعات پرتردد آذرماه بوده است.

او افزود: با توجه به اینکه میانگین تردد ساعتی درطی این مدت حدود ۱۰۷ هزار تردد بوده، نتیجه می‌شود درطی ساعت اوج میزان تردد درحدود ۴۸ درصد بیشتر از میانگین تردد ساعتی در آن ماه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار