سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: کارخانه شیرخشک پگاه قابلیت خوبی برای توسعه دارد، طرح توسعه این کارخانه در گذشته نیز در دستور کار قرار گرفته بود، آمادگی برای صدور مجوزات لازم برای توسعه این واحد وجود دارد.

محمدکاظم منزوی در حاشیه دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با عبدالامیر باروتکوب رئیس جدید هیات مدیره صنایع شیر ایران با اشاره به اینکه در این استان آمادگی برای سرمایه‌گذاری و اجرای طرح در حوزه کشت و صنعت وجود دارد، اظهار کرد: دو قطعه زمین برای اجرای این دو طرح پیشنهادی پیش‌بینی شده است که مشکل تامین آب را ندارند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای بررسی فنی اجرای دو طرح در حوزه کشت و صنعت در استان آماده حضور کارشناسان مربوطه هستیم، چند طرح پیشنهادی دیگر در حوزه دامپروری برای سرمایه‌گذاری در استان وجود دارد.


بیشتر بخوانید


وی در خصوص کارخانه شیر خشک نوزاد پگاه در شهرکرد، توضیح داد: این واحد قابلیت خوبی برای توسعه دارد، طرح توسعه این کارخانه در گذشته نیز در دستور کار قرار گرفته بود، آمادگی برای صدور مجوزات لازم برای توسعه این واحد وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.