حجت الاسلام حسینی اراکی گفت: شهید سلیمانی یکی از کامل‌ترین تربیت‌های قرآن و اهل بیت است و کم نبودند افرادی که در کنار ایشان بالا رفتند و پیشرفت کردند.

حجت الاسلام حسینی اراکی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، فرارسیدن سومین سالگرد شهادت مظلومانه سردار مقاومت و همراهانش، گفت: در ایام شهادت سردار عزیزمان مردم شریف و ولایتی کرمان میزبان و مهمان نواز مردم عاشق از سراسر کشور هستند.

او افزود: شهید سلیمانی از نظر شخصیتی، حوزه‌های متنوعی دارد که هر کدام از آن‌ها فضل عظیمی است که باید به آن پرداخته شود.

حجت الاسلام حسینی اراکی عصر امروز در گلزار شهدا با اشاره به اینکه با محبوبیت وسلابت سردار رابطه قلبی عمیقی با هر سیلقه ویرایشی ایجاد کرده است، بیان داشت: سردار عزیز در یکی از دور افتاده‌ترین روستا‌های کرمان در قنات ملک متولد شد و در ۱۲ سالگی به کرمان آمد وسپس برای مدتی ۱۵ روزه به جبهه اعزام شد و همین امر سبب تحول ایشان شد.

او افزود: شهید سلیمانی در کنار مدارج دنیوی، مدارج معنوی را هم به سرعت طی کرد.

او با اشاره به اینکه سردار دارای شخصیت عظیم وگسترده است، گفت: مقام معظم رهبری عنوان کردند که شهید سلیمانی یک مکتب است وصرفا نباید نگاه فردی به ایشان داشت.

او افزود: شهید سلیمانی یکی از کامل‌ترین تربیت‌های قرآن و اهل بیت است و کم نبودند افرادی که در کنار ایشان بالا رفتند و پیشرفت کردند.

او عنوان کرد: در قرآن آمده است افرادی که از بالاترین درجات رسیده اند وشهید شدند، می‌توانند شفیع شما باشندچراکه آن‌ها ۳ سرمایه ایمان، هجرت و جهاد در راه خدا داشتند لذا این شهید والامقام مصداق درستی از این آیه است.

او با اشاره به اینکه شهید سلیمانی خستگی ناپذیر بود، ادامه داد: شهید سلیمانی رمز‌های شخصیتی داشت که همیشه می‌گفت در کوله پشتی سربازیم ۲ چیز دارم وآن هم، اخلاص و توکل که باعث امداد‌های غیبی و ملکوتی برایم می‌شوند.

حجت الاسلام حسینی اراکی گفت: ما باید از ایشان الگو پذیری کنیم و در اعمال ورفتارمان اخلاص و توکل به خداوند را پیشه راهمان قرار دهیم و خدا ترسی را سرلوحه کارهایمان کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.