نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از انقلاب اسلامی ایران به عنوان مهمترین انقلاب قرن یاد کرد و گفت : انقلاب اسلامی ایران جهان را متحول کرد.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه که مقارن با سالروز حماسه ۹ دی بود، ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و ارزشمندی جایگاه تقوا در زندگی انسان، گفت : اگر تقوا در جامعه‌ای نهادینه شود و عموم مردم به فضلیت تقوای الهی برسند، دیگر شاهد بسیاری از مشکلات موجود در جامعه نخواهیم بود.  

وی به سالروز حماسه بزرگ ۹ دی اشاره کرد و با اشاره به حضور پرشور مردم کرمانشاه در راهپیمایی این روز، اعلام کرد: حماسه ۹ دی روز بصیرت مردم و تجدید عهد و پیمان آن‌ها با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی است.  

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: در توطئه‌ای که سال ۱۳۸۸ رخ داد و اتفاقات تلخ عاشورا و تاسوعای آن سال، مردم با حضور به موقع و حماسی خود توطئه‌های دشمن را نقش برآب کردند.  

وی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی با قدرت تمام به مسیر خود ادامه خواهد داد، عنوان کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، نهال این انقلاب را پرورش داد و باعث یک تحول در جهان شد.  

آیت الله علما به در پیش بودن سالروز شهادت سردار بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: سردار سلیمانی به معنای واقعی سردار دل‌ها بود و در زمانی که داعش وحشت را بر کشور‌های منطقه حکم فرما کرده بود، با حضور خود نجات‌بخش مردم این کشور‌ها شد و اکنون به عنوان چهره‌ای بین المللی که دوستداران زیادی دارد، مطرح است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.