سرمربی صنعت نفت می‌گوید تیمش می‌توانست در نیمه اول کار ذوب آهن را تمام کند.

ادسون تاوارز سرمربی برزیلی تیم صنعت نفت در پایان بازی با ذوب آهن در خصوص این بازی توضیح داد: نمی‌توانم بگویم از این تساوی خوشحال هستم، چرا که وقتی بازی را ۲ بر صفر جلو هستید و با دو اشتباه در دقایق پایانی بازی به مساوی تبدیل می‌شود نباید از نتیجه تساوی خوشحال باشید. قطعاً اگر سه امتیاز را می‌توانستیم کسب کنیم سه پله در جدول بالاتر رفته و از منطقه خطر تا حدودی فاصله می‌گرفتیم. شب گذشته ما یکی از بازیکن‌های خود را برای این بازی از دست دادیم و تمام دیشب به این فکر می‌کردم که با وجود از دست دادن یک بازیکن باید دو تغییر در ترکیب تیم داشته باشم و به این فکر می‌کردم که با کمترین جابجایی تیم را مهیای بازی امروز کنم.

تاوارز در خصوص از دست دادن بازی عنوان کرد: می‌توانستیم در نیمه اول بازی را تمام کنیم، می‌توانستم یک بازیکن جوان را با تعویض معرفی کنم، بازیکنی که بعد از دومین تماس توپ گل دوم را بزند و اگر خوش‌شانس‌تر بودیم می‌توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی صنعت نفت در مورد تعویض‌های تیمش اظهار داشت: زمانی که به اصفهان آمدیم خبردار شدیم یک بازیکن نمی‌تواند بازی کند، شیوه بازی را چیده بودیم و نمی‌توانستیم خود را با این تغییر هماهنگ کنیم.


او در پایان راجع به نتایج تیمش گفت: اگر به بازی‌های گذشته برگردیم، از ۳ بازی قبلی ۵۰ درصد امتیازات را گرفتیم و فکر می‌کنم نتایج بدی نبوده است، برای تیمی که در یازده بازی ۶ امتیاز گرفت، کسب ۴ امتیاز از ۳ بازی بد نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار