سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت خون شهدا و مقام معظم رهبری ایران اسلامی قوی‌تر از گذشته شده است.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع با شکوه مردمان دیار مینودری در ۹ دی ماه روز میثاق با ولایت گفت: با همراهی مردم بصیر انقلابی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری ایران اسلامی الهام بخش شده و دشمنان جرئت ندارند دست از پا خطا کنند.

وی افزود: پیشرفت‌های کشور مرهون مجاهدت‌های مردم و خون شهداست و ایران اسلامی روز به روز مقتدر‌تر می‌شود و درمقابل دشمنان در نهایت ضعف قرار دارند.

سردار رمضان شریف گفت: اینکه رئیس جمهور آلمان با یک فوتبالیست پرخاشگر و رئیس جمهور فرانسه با یک خبرنگار دون پایه ملاقات می‌کنند که از این طریق به جمهوری اسلامی فشار وارد کنند نشان دهنده این است که ضعیف بودن دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی شعار نیست.  

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران کشور اضافه کرد: وقتی دشمنان کسی که دست او و منافقن به ۱۷ هزار شهید آلوده است جایگزین انقلاب اسلامی معرفی می‌کنند، آیا نشان دهنده ضعف شان نیست؟

وی تاکید کرد: کسانی که با الفبای سیاست روابط بین الملل آشنا هستند، می‌دانند که نظام جمهوری اسلامی قدرتمند‌تر از آن است که با آنچیزی که در فضای مجازی منتشر می‌کنند، ضربه وارد شود.  

سردار رمضان شریف گفت: دشمنان تا دیروز اعلام می‌کردند که کشور ایران اسلامی از فن آوری بی بهره است، اما امروز به ما التماس می‌کنند که از توسعه منطقه‌ای دست برداریم و در جنگ روسیه و اکراین موشک نقطه زن ندهیم..

سخنگو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بنابراین دشمنان در بدترین و جمهوری اسلامی در عالی‌ترین شرایط قرار دارد.

وی با بیان اینکه این موفقیت‌ها مرهون تلاش فرزندان ملت در نیرو‌های مسلح است تا دندان طمع دشمن علیه ایران اسلامی کشیده شود تاکید کرد: دشمنان خوب می‌دانند اگر دست از پا خطا کنند، اشتباه اول و اخر ان‌ها خواهد بود، زیرا اشتباه شان منجر به نابودی رژیم غاصب اسرائیل خواهد شد.

 مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران کشور با اشاره به اینکه پاشنه آشیل امریکائی‌ها رژیم منحوس اسرائیل است اظهارداشت: از ماه مبارک رمضان گذشته تا امروز هیچ روزی نیست که صهیونیست‌ها، روز آرامی را بسر ببرند و این نشان دهنده قدرت جبهه مقاومت است.

سردار رمضان شریف با بیان اینکه مردم قزوین در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی پیشرو بوده و هستند گفت: این پایمردی و مقاومت ملت ایران است که دشمنان را به ورطه سقوط و یاس تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه منشا فتنه ۸۸ و اغتشاشات اخیر یکی است، همان عاملی که جنگ تحمیلی و گروهک ترویستی منافقین و داعش را بوجود آورد سرمنشا این فتنه‌ها و اغتشاشات است، زیرا دشمن به دنبال براندازی انقلاب اسلامی، تجزیه کشور و به دنبال از بین بردن سرمایه‌های ۴۳ سال گذشته ملت ایران اسلامی است.  

سردار رمضان شریف با بیان اینکه انقلاب اسلامی الهام بخش است و مسلمانان به داشتن رهبری، چون مقام معظم رهبری و فرمانده‌ای همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کنند افزود: دلیل این امر این است که بنیان‌های انقلاب اسلامی بر پایه آموزه‌های متعالی قرآن و فرهنگ اهل بیت علیهم السلام استوار است.

وی با طرح این سوال چرا دشمن در اغتشاشات آخر نوک حمله را به سمت رهبر انقلاب اسلامی نشانه گرفته است افزود: وقتی از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی سوال شد چرا داعش با حمایت همه جانبه از جمله پول، تسلیحات و حما یت دیپلماسی شکست خورد، پاسخ داد علت پیروزی ما این است که ما بر اساس فتوای یک مرجع تقلید اسلام شناس و جهان شناس عمل می‌کنیم و لذا طبیعی است که دشمن کینه رهبری را بر دل داشته باشد.  

سردار رمضان شریف به حضور گسترده مردم در تشییع شهدای گمنام در روز‌های گذشته در شهر‌های و مناطق مختلف کشور اشاره و اضافه کرد: مردم واقعی در صحنه اینان هستند نه آن فوتبالست و بازیگری که با پول مردم چهره شده و حالا طلب کارهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۹ دی ۱۴۰۱
نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی