اختصاص تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به چهارمحال و بختیاری

۳۰ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

لیلا منوچهری‌مقدم رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای حمایت از تولید محصولات راهبردی، اصلاح الگوی کشت، بهره‌وری بهینه از منابع آب و ترویج استفاده از ادوات نوین، یک مرحله خط اعتباری شماره ۱۰ مکانیزاسیون ۳۰ میلیارد تومان به این استان اختصاص یافت.


بیشتر بخوانید


وی افزود: از این تسهیلات دو میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان به شهرستان اردل، چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به شهرستان بروجن، ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به شهرستان بن، سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به شهرستان خانمیرزا، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به شهرستان سامان اختصاص یافت.

منوچهری‌مقدم ادامه داد: همچنین چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به شهرستان شهرکرد، دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به شهرستان فارسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شهرستان کوهرنگ، سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به شهرستان کیار، سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به شهرستان لردگان و ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به طرح‌های استانی اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: مطابق مفاد بخشنامه ۹۴۴ بانک کشاورزی این تسهیلات در چهار زیر بخش زراعت، باغبانی، دام و طیور و شیلات تخصیص می‌یابد.

منوچهری‌مقدم گفت: متقاضیان در مراکز شهرستان‌ها و استان پس از تکمیل پرونده و ثبت‌نام در سامانه سینا می‌توانند نسبت به دریافت این تسهیلات با سود ۱۵ درصد و دوره بازپرداخت سه تا هفت سال بسته به میزان تسهیلات دریافتی اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار