مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: تشکل‌های صنفی قلب تپنده اداره کل هستند و آماده همکاری تنگاتنگ با این تشکل‌ها هستیم.

حسن محمدی ادیب گفت: تشکل‌های صنفی به عنوان قلب تپنده اداره کل یکی از مهم‌‌ترین امتیازات اداره کل هستند و در مسیر رسیدن به اهداف سازمانی و توسعه استان با تشکل‌ها همگام هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل می گوید: در جایگاه مدیریت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان باید در مقابل بخش خصوصی و آینده استان پاسخگو باشیم و به صورت تمام وقت تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او گفت: درمورد مهم‌ترین رویدادهای گردشگری پیش‌رو یعنی رویداد اردبیل 2023 و نمایشگاه گردشگری تهران نیز بزرگترین کمک ما تشکل‌های بخش خصوصی هستند و سعی می‌کنیم با کمک آنها بهترین عملکرد ممکن را در زمان باقی مانده داشته باشیم.

محمدی ادیب می گوید: بحث آموزش در حوزه گردشگری بسیار جدی است و با توجه به شروع رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو تلاش می‌کنیم با همکاری تشکل‌ها این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با اشاره به مشکلاتی که از سوی اعضای تشکل‌ها مطرح شد، گفت: به مرور تمامی مشکلات موجود را احصا و پیگیری خواهیم کرد و در این راستا همکاری و هماهنگی تشکل‌های بخش گردشگری ضروری است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.