رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: میزبانی کشور‌های عضو اکو و رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در حوزه گردشگری فرصت مناسبی برای معرفی استان است.

داود شایقی گفت: اردبیل از ماه آینده به مدت یک سال میزبان کشور‌های عضو اکو در حوزه گردشگری است که ما باید به صورت هماهنگ و منسجم در کنار معرفی توانمندی‌های گردشگری در برپایی تور‌های گردشگری خارجی و برگزاری رویداد‌های فصلی در این حوزه گام‌های موثری برداریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: یکی از پیگیری‌های هفتگی ما در تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۲ در دولت سیزدهم اختصاص منابع مناسب در حوزه گردشگری و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در این بخش است تا استان اردبیل از فرصت پیش آمده در مسیر تحول این بخش بهره بگیرد.

شایقی تاکید کرد: در سفر معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر تخصیص اعتبارات مناسب به استان‌ها با رویکرد توسعه ظرفیت‌های گردشگری تاکید شد و امیدواریم با همراهی نمایندگان استان در مجلس و مدیران استانی در جذب اعتبارات تلاش و پیگیری‌های جدی انجام شود.

او ادامه داد: استان اردبیل در کنار توانمندی‌های بخش کشاورزی، معدنی و صنعت از مولفه‌های ممتاز صنعت گردشگری و زیرساخت‌های مناسب در این بخش بهره‌مند است که می‌توانیم در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ از این قابلیت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.