شهردار اردبیل گفت: طرح هوشمند سازی ترافیک شهری اردبیل با هدف روان سازی حجم ترافیک و بهبود عبور و مرور خودرو‌ها در سطح شهر در دست اجراست.

محمود صفری گفت: برای تحقق این طرح، سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل اردبیل راه اندازی شد که از جمله وظایف آن نصب تجهیزات هوشمند ترافیک، بهبود در عبور و مرور و تهیه طرح‌های ایمنی است.

شهردار اردبیل گفت: جهت هوشمندسازی ترافیک، ۶۰ سامانه دوربین ثبت سرعت، عبور از چراغ قرمز و نظارت تصویری در تقاطع‌ها و معابر شهر اردبیل نصب می‌شود.

او با اشاره به طرح‌های عمرانی در دست اجرا در سطح شهر اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر، طرح‌های متعدد عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال با هدف توسعه زیرساخت‌های شهری در مناطق مختلف افتتاح خواهد شد.

شهردار اردبیل در باره پیشرفت فیزیکی پل قدس و نیایش اردبیل می گوید: پل غیرهمسطح قدس با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد و پل نیایش با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد از جمله طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر است و علاوه بر آن در بهمن ماه جاری هم عملیات اجرایی پل غیرهمسطح بسیج آغاز می‌شود.

صفری از راه‌اندازی بازار روز در مناطق مختلف شهر در آستانه عید نوروز خبر داد و گفت: بازارهای روز با هماهنگی سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اردبیل و سازمان مشارکت‌ها در ۴۰ نقطه شهر راه‌اندازی می‌شود.

او با اشاره به ساماندهی و بهسازی دیوار و ورودی‌های آرامستان‌های شهر اردبیل می گوید: بازسازی محوطه و پازل‌چینی آرامستان غریبان تا ۲ هفته آینده به اتمام می‌رسد.

شهردار اردبیل، مدیریت برفروبی معابر شهر با وجود کمبود ماشین آلات برف روبی ، خرید تجهیزات و ماشین آلات سنگین برای مجموعه شهرداری و همچنین تسویه بدهی‌های شهرداری به بانک و برخی ادارات دیگر را از دیگر اقدامات مهم انجام گرفته با همکاری و همراهی شورای اسلامی در شهرداری اردبیل ذکر کرد.

صفری همچنین با اشاره به اضافه شدن ۶۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل شهری و خروج اتوبوس‌های فرسوده، گفت: با شناسایی اتوبوس‌های فرسوده اقدامات لازم جهت خروج این دستگاه‌ها از ناوگان حمل‌ونقل شهری انجام می‌گیرد که حتی اقدامات اولیه در این باره صورت گرفته است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه تسهیل در عبور و مرور شهروندان و روان‌سازی ترافیک مدنظر شهرداری اردبیل است، می گوید: اتوبوس‌ها و ون‌های خریداری شده در نقاط مختلف شهر از جمله مناطق کم‌برخوردار و شهرک‌های تازه تاسیس مورد استفاده قرار می‌گیرد و امیدواریم با نوسازی و توسعه ناوگان و ارتقای کیفیت حمل‌ونقل عمومی، خدمات به بهترین نحو به شهروندان ارائه شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.