مراسم بزرگداشت سالگرد شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در شهر کرکوک عراق برگزار شد.

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس نائب رئیس سازمان حشدالشعبی عراق دیروز شنبه در شهر کرکوک عراق برگزار شد.

به گزارش پایگاه سازمان حشدالشعبی عراق، شریف نجم مسئول دفتر سازمان حشدالشعبی عراق در کرکوک گفت: ما همواره باید همه شهدایمان، شهدای عراق و شهدای مقاومت اسلامی در سراسر جهان را به یاد داشته باشیم.

ارسان مشکور از شرکت کنندگان در این مراسم گفت: امروز این مراسم را در گرامیداشت این دو شهید قهرمان، سلیمانی و المهندس برگزار می‌کنیم و همه مسلمانان مدیون این دو فرمانده هستند. آن‌ها عملا فرماندهان پیروزی هستند و به جهانیان ثابت کردند که فداکاری و ایثار، راه مقاومت کنندگان است.

لمیاء حمید عضو دفتر سازمان حشدالشعبی عراق در کرکوک گفت: امروز سومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی‌ها، حاج ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی است و به همین مناسبت این اقدام جنایتکارانه علیه آن‌ها را محکوم می‌کنیم و می‌گوییم ما در مسیر آن‌ها حرکت می‌کنیم.

ثامر علاوی از بزرگان استان کرکوک گفت: ما امروز در کرکوک این تجمع بزرگ را به مناسبت این حادثه دردناک که فرماندهان پیروزی را هدف قرار داد برگزار می‌کنیم و همه عراقی‌ها در این فاجعه دردناک دچار مصیبت شدند. ما بر ادامه راه فرماندهان پیروزی تأکید می‌کنیم و به مسیر آن‌ها ادامه می‌دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار