نظارت مستمر بر گلوگاه های فساد در حوزه بندری و دریایی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بودجه سرمایه‌ای و توسعه ای در سازمان بنادر باید در مسیر ارتقای خدمات بندری و دریایی قرار بگیرد.

آقای علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جمع مدیران و معاونان این سازمان با بیان اینکه در بخش توسعه تجهیزات بندری و دریایی گفت: در این مدت در خصوص توسعه زیربناها و روبناهای بندری اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، یکی از راهبردهای مهم در سازمان، هم راستا کردن بودجه با رویکرد جدید توسعه‌ای است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بودجه سرمایه‌ای و توسعه ای در سازمان بنادر باید در مسیر ارتقای خدمات بندری و دریایی و همچنین خدمت به مردم قرار بگیرد.

صفایی آینده نگری را یکی از رویکردهای جدی در دولت مردمی و سازمان بنادر برشمرد و گفت: هر گونه آینده نگاری و تصمیم اجرایی باید براساس آینده‌نگری و نظارت درست و دقیق بر آن صورت گیرد چراکه نمی‌شود در خلا تصمیم گرفت و در خلا حرکت کرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بخش دیگری از سخنان‌ خود سلامت ادرای و نظارت مستمر بر گلوگاه های شناخته شده فساد، به عنوان رکن اصلی انجام وظایف محوله، تاکید کرد: هرگز اجازه ندهید، فضا و بستری ایجاد شود که یک نفر بخواهد و بتواند با آبروی یک مجموعه بزرگ بازی کند.

صفایی همچنین بر جلوگیری از انحرافات قانونی و شناسایی موضوعات و دستورالعمل های قانونی به عنوان ملاک عملکرد مدیران سازمان تاکید کرد.

 

 

برچسب ها: حمل ونقل ، حمل دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار