رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان:

دانشجویان پویشی، آسان‌تر جذب صنایع می‌شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گفت: دانشجویان شرکت‌کننده در طرح پویش که مهارت لازم را کسب کرده اند، آسان‌تر در مجموعه‌های صنعتی و کاری استخدام می‌شوند.

پیام نجفی با اشاره به اجرای طرح پویش از دو سال پیش در استان اصفهان گفت: این طرح بر اساس تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و اتاق بازرگانی اصفهان و به منظور تعامل بیشتر دانشگاه با صنعت، اجرایی شد و در این مدت موانعی که برای بکارگیری دانشجویان وجود داشت برطرف شد.

او اظهار کرد: صنایع و بخش‌های اقتصادی به شدت به نیروی انسانی متخصص نیاز دارند و در طرح پویش دانشجویان با وارد شدن به محیط واقعی کار، تجربه و آمادگی لازم را برای در اختیار گرفتن فرصت‌های شغلی به دست می‌آورند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با بیان اینکه۱۵۰۰ دانشجو از دانشگاه آزاد واحد اصفهان در صنعت فعال هستند یادآور شد: بخش خصوصی از بخش دولتی در اجرای طرح پویش شامل جذب و بورسیه دانشجویان موفق‌تر بود.

به گفته نجفی، صنایع وابسته به بخش خصوصی، بخش‌های خدماتی، مراکز مشاوره، مدارس غیرانتفاعی و سما، شرکت‌های حوزه IT و نرم افزار تمایل بیشتری برای جذب دانشجویان طرح پویش دارند.

او با اشاره به اینکه امسال در نمایشگاه پویش که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد سیصد تا چهارصد دانشجو در این طرح ثبت نام کردند گفت: در هفته دو تا سه فراخوان استخدام در واحد‌های صنعتی منتشر می‌شود که دانشجویان طرح پویش پس از موفقیت در مصاحبه دعوت به کار می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.