کارگاه اشتغال زایی کانون اصلاح و تربیت و مرکز اشتغال و حرفه آموزی شماره ۲ سنندج با ظرفیت اشتغالزایی ۲۲ نفر امروز افتتاح شد.

 یکی از کارگاه‌های اشتغال در بند نسوان کانون اصلاح و تربیت سنندج و دیگری هم در مرکز حرفه آموزی و اشتغال زندانیان رای باز(زندانیانی که جرم سبکی داشته و امکان فعالیت در کارگاه دارند)شماره ۲ این شهر گشایش یافت.

رئیس کل دادگستری استان کردستان امروز در آیین گشایش این کارگاه‌ها در سنندج بر دعوت از کارآفرینان استان در جهت اشتغال زندانیان تاکید کرد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی افزود: این ۲ کارگاه اشتغالزایی، با اعطای تسهیلات به کارآفرین فعال سنندجی به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال دایر شده و اکنون در مجموع زمینه اشتغال ۲۲ نفر از زندانیان مرد و زن مرکز اشتغال و حرفه آموزی شماره ۲ سنندج و کانون اصلاح و تربیت سنندج فراهم شده است.

او اضافه کرد: در صورت حمایت دستگاه‌های اجرایی استان از کارآفرینان، این میزان اشتغال زندانیان به بیش از ۱۰۰ نفر خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری کردستان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین از بندهای مختلف این ۲ ندامتگاه بازدید و با زندانیان به صورت چهره به چهره ملاقات و دستورات لازم را در خصوص رفع مشکلات آنها صادر کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.