امام جمعه با بیان اینکه اینکه مرز خسروی از قدیمی‌ترین مرز‌های کشور است گفت : مرز خسروی شریان اقتصادی استان کرمانشاه است.

آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در جریان سفر یک روزه به شهرستان قصرشیرین از تلاش‌های مسئولان برای امنیت تردد زائران تقدیر کرد.

وی با تقدیر از حضور مردم و مسئولین شهرستان قصرشیرین در همراهی با آرمان‌های انقلاب اسلامی با ارج نهادن از خدمات امام جمعه قصرشیرین پیوند میان مردم و مسئولان را قابل توجه دانست و آن نشانه امنیت منطقه خواند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: همه ما باید یک ناصح درونی داشته باشیم که در هر کاری ناصح و راهنمای ما باشد و هم با حضور خداوند متعال را ناظر و حاضر در اعمال خود بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: همه مسئولان استان کرمانشاه و شهرستان باید نهایت سعی خود را در برقراری مداوم مرز و باز بودن ورود و خروج زائرین عتبات عالیات به کشور عراق انجام بدهند، زیرا این رفت و آمد باعث رونق اقتصادی اجتماعی و برکات فراوانی برای استان و خصوصاً شهرستان قصرشیرین است.

علما بیان کرد: شهرستان‌های قصرشیرین و سرپل ذهاب بسیار مهم هستند و وجود مرقد مطهر احمد بن اسحاق در سرپل ذهاب باعث برکت فراوان است هرچند در مورد شناساندن جایگاه علمی، حدیثی و روایی این بزرگوار آنچنان که باید کار نشده و نیاز به تمرکز و دقت بیشتر در این مورد است.

وی مرز خسروی را قدیمی‌ترین مرز رسمی کشور دانست و خاطرنشان کرد: مرز خسروی از قدیمی‌ترین مرز‌های کشور است و باید همه مسئولان و مردم در تأمین امنیت این مسیر و آسایش زائرین در این مرز تلاش کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.