راه اندازی پویش اهدای خون به نیت سردار سلیمانی در گلستان

مدیر کل انتقال خون استان گلستان از راه‌اندازی پویش اهدای خون در استان، همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

فاطمه محمدی گفت: در قالب این پویش، داوطلبان اهدای خون به نیت حاج قاسم سلیمانی، طی فراخوان انجام شده می‌توانند خون خود را برای کمک به بیماران نیازمندان اهدا کنند.

او ادامه داد: همه مراکز اهدای خون در استان  آماده خدمت رسانی و پذیرش مراجعان به پایگاه‌های اهدای خون هستند.

فاطمه محمدی گفت:در آغاز فصل سرما نیازمند استمرار همراهی مردم برای اهدای خون و نجات جان بیماران هستیم و پویش اهدای خون به نیت سردار سلیمانی می‌تواند به افزایش ظرفیت‌ ذخایر خونی کمک قابل توجهی کند.

او با اشاره به برنامه فعالیت مراکز اهدای خون در استان گفت: مرکز اهدای خون در گرگان در خیابان ۵ آذر روبروی بیمارستان ۵ آذر همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ و روز‌های پنجشنه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ و جمعه‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ دایر است.

محمدی گفت:مرکز اهدای خون در گنبدکاووس خیابان ۱۷ شهریورشرقی جنب بخشداری، همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ و روز‌های پنجشنه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ و در مرکز اهدای خون علی آیاد کتول همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳:۱۵ و روز‌های پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ پذیرای اهدا کنندگان خون است.

او افزود:مرکز اهدای خون بندرگز خیابان اسدی عرب بعد از فرمانداری دوشنبه هرهفته از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰، کانکس خونگیری کردکوی جنب مسجد جامع سه شنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲:۱۵ و کانکس خونگیری آق قلا داخل پارک کودک روبروی پل جدید روز‌های یکشنبه وسه شنبه ۹ تا ۱۳ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲:۱۵ باز است.

محمدی گفت:درزمان اهدای خون کارت ملی به همراه داشته باشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.