معاون استاندار اصفهان:

امنیت باید از اصفهان تا دورترین شهر‌ها حاکم باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: امنیت حاکم بر شهر اصفهان باید در دورافتاده‌ترین مناطق و روستا‌ها نیز وجود داشته باشد.

محمدرضا جان‌نثاری در جلسه شورای اداری شهرستان سمیرم با اشاره به شهادت شهید محسن رضایی در ناآرامی‌های روز شنبه این شهرستان گفت: هدف دشمن براندازی نظام و اصل اسلام است و با اینکه بار‌ها شکست خورده‌اند، به هر شکلی تلاش می‌کنند با ایجاد جنگ داخلی مانع الگو شدن ایران در جهان شوند.

او به حوادث اخیر در شهرستان سمیرم اشاره و اضافه کرد: حدود صد نفر به خیابان‌ها آمدند و اغتشاش کردند، اما مردم فهیم سمیرم با این فتنه‌گران همراه نشدند، کارنامه مردم سمیرم شهدا و رزمندگانی است که تقدیم انقلاب کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: دست مردم شهرستان سمیرم را می‌بوسیم، بازار و کسبه به صورت عادی در حال فعالیت هستند.

جان نثاری با بیان این‌که مردم سمیرم را مؤمن و انقلابی می‌دانیم افزود: ان‌شاءالله مردم با حضور پر شور خود در تشییع شهدای گمنام، این فتنه را هم خنثی خواهند کرد.

او اظهار کرد: شهرستان سمیرم در آرامش کامل قرار دارد، اگر کسی بخواهد امنیت و آسایش مردم را به خطر بیندازد به صورت قاطعانه با او برخورد می‌شود.

معاون استاندار اصفهان یادآور شد: از آغاز نارآرامی‌ها تاکنون ۵ تا ۶ شهرستان استان درگیر این حوادث شد، اما بیشتر مناطق استان در آرامش کامل به سر برد.

جان نثاری افزود: دشمنان در ناآرامی‌های اخیر روی گسل‌های مختلفی سوار شدند؛ آن‌ها از لحاظ نگرش، بینش و عملکرد با یکدیگر متفاوت، اما در شیوه عمل، متحد هستند.

او اظهار کرد: تکه تکه کردن کشور و تبدیل به پنج قطعه، هدف دیگر دشمن است که آن نیز با هوشیاری مردم محقق نخواهد شد.

معاون استاندار تصریح کرد: باید بدانید اخلال در حوزه معیشتی، دلار و ارز جنبه سیاسی نداشت و مرتبط با عملیات دشمن بود.

مراد الیاس پور فرماندار سمیرم نیز خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: تکریم ارباب رجوع و ایفای تمام و کمال وظایف محوله باید به صورت جدی مدنظر همه باشد، مردم، ولی نعمتان ما هستند و تمام تلاش‌مان را باید بکنیم تا مشکلات منطقه مرتفع شود.

او همچنین بیان کرد: مدیران ادارات به صورت جدی بر پیگیری مصوبات سفر نماینده دولت و استاندار اصفهان اهتمام داشته باشند.

الیاس پور گفت؛ مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در شهر سمیرم فردا بعد از ظهر برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار