حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: به شهادت رساندن سردار دل‌ها نمادی از هراس بزرگ نظام سلطه از فعالیت‌های جامع این بزرگ‌مرد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان در آیین هفته بصیرت و روز جهانی مقاومت با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نشان داد که نظام سلطه قدرت رویارویی مستقیم با جبهه مقاومت اسلامی را ندارد، افزود: دشمنان فرمانده دل‌ها سردار سلیمانی را هدف قرار دادند تا آن جبهه شکسته شود.

وی تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شهید سلیمانی و مکتب حاج قاسم از سردار سلیمانی برای استکبار جهانی خطرناک‌تر است.

وی با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی در ۹ جبهه متفاومت جنگید، ابراز داشت: مبارزه با اشرار، هشت سال دفاع مقدس، مبارزه با القاعده، مبارزه در جنگ ۳۳روزه لبنان، مبارزه با داعش در عراق، مبارزه با داعش در سوریه، جبهه مقاومت اهل تسنن در غزه و مقابله با هر گونه دسیسه داعش برای ایران با همکاری در عراق و سوریه، مرز‌های حضور سردار سلیمانی بود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه شهید سلیمانی یک نابغه سیاسی بود، با اشاره به اینکه این شهید والامقام صاحب مکتب است و باید از مکتب او درس‌های زندگی بیاموزیم و عمل کنیم، گفت که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تبیین مسائل حکم جهاد داده‌اند و جهاد را یک فریضه فوری دانستن، اما ما همچنان جایی که باید به میدان بیاییم دیر اقدام می‌کنیم.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه بدترین شیوه دفاع از ولایت این است که، ولی فقیه پای کار بیاید و از ولایت دفاع کند، افزود: در این فتنه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها به میدان آمدند و روشنگری کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.