فرماندار ملایر:

انقلابی‌گری توام با وحدت‌آفرینی ویژگی مهم مکتب شهید سلیمانی است

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایرگفت: انقلابی‌گری توام با وحدت‌آفرینی از شاخصه مهم مکتب حاج قاسم است.

"سلمان اسماعیلی" شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) ملایر با تاکید بر اینکه حاج قاسم اهل مماشات نبود و سرباز ولایت بود، اتصال به ولایت و حمایت از نظام را از وظایف مهم کنونی برشمرد و افزود: بزرگترین نعمت این کشور وجود رهبر فرزانه انقلاب است.

اومعنویت‌گرایی را یکی از شاخصه‌های بارز مکتب حاج قاسم دانست وگفت: عده‌ای امروز در تریبون‌ها با بیان مسائل نامربوط تلاش دارند دین‌باوری را در فکر، ذهن و قلب جوانان کمرنگ و تضعیف کنند.

فرماندار ویژه ملایر رمز موفقیت حاج قاسم را معنویت‌گرایی عنوان کرد و افزود: سردار سلیمانی در تمام صحنه‌های دفاع از اسلام و انقلاب، پای‌بند به احکام خدا بود.

اسماعیلی انقلابی‌گری توام با وحدت‌آفرینی را شاخصه مهم دیگر مکتب حاج قاسم ذکر کرد و گفت: وی اهل جناح، گروه، حزب و هیچ دسته سیاسی نبود، اما به شدت انقلابی و خط قرمز او دفاع از مواضع انقلاب و ولایت بود.

سردار سلیمانی به شدت با دوقطبی‌سازی جامعه مخالفت می‌کرد و امروز دوقطبی سازی در مکتب «حاج قاسم» مذموم است و در نگاه او همه، ملت ایران هستند.
او با بیان اینکه عده‌ای مرتب تلاش می‌کنند هر روز به بهانه‌ای جامعه ایران اسلامی را دوقطبی کنند افزود: سردار شهید سلیمانی همواره اهل دفاع بود و حاضر بود اگر مسئولان برای مردم بهتر کار می‌کنند و خدمات به نفع مردم است، دست آنها را ببوسد.

فرماندار ویژه ملایر ضرورت جامعه امروز را اتحاد دانست و گفت: با پیروی از مکتب حاج قاسم، تا می‌توانیم باید از دوقطبی‌سازی پرهیز کنیم و وفاق، وحدت و همدلی داشته باشیم.

اسماعیلی پافشاری به اصول انقلاب را از دیگر ضرورت‌ها برشمرد و گفت: شاگردان حاج قاسم هنرمند هستند و هنر این مکتب این است که مخالفان را به موافقان تبدیل و تا می‌توانند جذب حداکثری کنند.


او افزود: سردار سلیمانی هر کجا وارد میدان می‌شد، فاتح و پیروز میدان بود و مردی عابد، زاهد، عارف و نوع‌دوست بود و هم شهادتش و هم کشتی خیبرش، بزرگ بود.

معاون استاندار همدان گفت: سردار سلیمانی در بین تمام مفاخر و مشاهیر تشیّع به شایستگی تکریم شد و میلیون‌ها نفر زیر پیکر مطهر او عزاداری کردند.

اسماعیلی تاکید کرد: حاج قاسم به اندازه‌ای بزرگ بود که رهبر معظم انقلاب نام مکتب را برای وی برگزیدند، مکتبی که شاخصه‌های زیادی دارد و دارای یک نظام فکری و ارزشی در حوزه نظر و عمل است.


او جان فدا بودن، شهادت‌طلبی و امید به آینده را از دیگر شاخصه‌های مکتب حاج قاسم عنوان کرد و اظهار داشت: وی در برابر شهادت زانو می‌زد و اشتیاق داشت.

فرماندار ویژه ملایر گفت: حاج قاسم هرگز در مسیر زندگی در اجرای ماموریت‌ها و سختی‌ها امیدش را به آینده و خدا از دست نمی‌داد و در کوران حوادث تکیه‌گاهش خداوند بود.

معاون استاندار همدان افزود: امروز ما در یک جنگ بزرگ با آمریکا هستیم و تمانی تهدیدها، تحریم‌ها و کارشکنی‌ها علیه ملت ایران، به دلیل ایستادگی آنها در مقابل غرب است که نشانه قدرت ملت ایران است.

اسماعیلی با بیان اینکه آینده از آنِ حزب‌الله است، تاکید کرد: همانند حاج قاسم و شاگردان این مکتب، اعتمادمان را به خدا از دست نمی‌دهیم و اگر پای دین بایستیم، به طور قطع پیروز خواهیم شد.

آمریکا سال‌هاست که در حسرت یک پیروزی در مقابل ملت ایران است، در حالی‌که جبهه مقاومت با یک ندای «لبیک یا قاسم» به پیروزی‌های بزرگی دست پیدا می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.