آغازفعالیت کلینیک تخصصی تومور‌ها و سرطان‌های استخوان و مفاصل در مشهد

کلینیک تخصصی تومور‌ها و سرطان‌های استخوان و مفاصل در بیمارستان امید مشهد آغاز به کار کرد.

رضا ایروانی مدیر بیمارستان امید از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یکی از مشکلات بیماران سرطانی موضوع تروما است کهآغازفعالیت کلینیک تخصصی تومور‌ها و سرطان‌های استخوان و مفاصل در مشهد در این راستا، کلینیک تخصصی تومور‌ها و سرطان‌های استخوان و مفاصل در این مرکز راه اندازی شده است.

او افزود: این کلینیک تخصصی با همکاری گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی شده که از ۱۵ دی ماه فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز می‌کند.

مدیر بیمارستان امید از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در کلینیک تخصصی تومور‌ها و سرطان‌های استخوان و مفاصل بیمارستان امید کلیه خدمات تروما بیماران سرطانی‌‎ سرپایی و بستری ارائه می‌شود.

ایروانی بیان کرد: کلینیک تخصصی تومور‌ها و سرطان‌های استخوان و مفاصل در بیمارستان امید مشهد روزانه تا ۱۵ بیمار را پذیرش می‌کند که تا در ماه‌های آینده و با توجه به نیاز بیماران زمان و تعداد روز‌های فعالیت این کلینیک تخصصی را افزایش دهیم.

او با اشاره به اینکه از هر ۱۰ بیمار سرطانی یک نفر با مشکلات استخوان و مفاصل مواجه است، تصریح کرد: در بیمارستان امید ماهانه به‌طور متوسط ۳ هزار بیمار سرپایی و بستری توسط پزشکان متخصص این مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ویزیت می‌شوند که ۳ هزار نفر آنان و معادل ۱۰ درصد مجموع بیماران ویزیت شده بیمارانی هستند که تومور‌های سرطانی در استخوان‌ها و مفاصل خود دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.