رئیس سازمان سما:

اقدامات سما یزد در طرح تحول نظام آموزش بی نظیر است

بطحایی با ابراز رضایتمندی از فعالیت‌های شکل گرفته در مدارس سما استان یزد گفت: نظام آموزشی باید به سمت نظام آموزشی پویا و کارا سوق داده شود.

سید محمد بطحایی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما در کارگاه تعالی بخشی آموزش مهارت‌های زندگی در یزد به بیان مشکلات نظام آموزشی حاکم بر فضای آموزشی کشور طی ده‌های مختلف اشاره کرد و گفت: نظام آموزشی حاکم بر کشور تنها به گسترش حافظه دانش آموزان منجر می شود و این در حالی‌ است که نظام آموزشی ما باید به سمت نظام آموزشی پویا و کارا سوق داده شود.

او با ابراز رضایتمندی از فعالیت‌های شکل گرفته در مدارس سما استان یزد گفت: فعالیت‌ها و اقدامات سما یزد در حوزه مهارت‌های زندگی مبتنی بر حیات طیبه قابل است و مدیران و معلمان باید در مسیر تسریع این حرکت گام بردارند.

شایان ذکر است؛ در ابتدای این نشست تعالی‌بخش المدرسی ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در راستای طرح تعالی بخش مهارت‌های زندگی مبتنی بر حیات طیبه و طرح تحول بنیادین نظام آموزشی همکاری و همدلی نیرو‌های ستادی، مدیریت مدارس و معلمان سما استان یزد در مقاطع مختلف را ستود و آن را لازمه اجرای درست و دقیق سیاست‌ها و راهبرد‌های تحول بنیادین نظام آموزش دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.