رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه، از دستگیری فردی که با حضور در بازار هفتگی و تعویض کارت‌های بانکی بیش ازمبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از ۱۷ نفر کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

علی عباسی‌کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از کلاهبرداری از خریداران بازار هفتگی با روش تعویض کارت بانکی در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : اخیرا باندی از کلاهبرداران دستگیر شده که از طریق بازار‌های هفتگی که در شهر کرمانشاه در ایام هفته برگزار می‌شود اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.

وی اضافه کرد: شیوه کلاهبرداری بسیار ساده بوده به گونه‌ای که فروشند با دریافت کارت از خریدار و رمز آن و برداشت مبلغ یک لحظه از غفلت خریدار سوءاستفاده کرده و با جابه‌جا کردن کارت خریدار (کارت اصلی) با کارت دیگر آن را تحویل می‌داد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: کلاهبردار در مواردی موجودی کارت‌ها را از طریق دستگاه خودپرداز برداشت کرده و و در مواردی دیگر از طریق کارت‌ها اقدام به خرید کالا کرده و آن را با مبلغ پایین‌تر به مالخر فروخته است.

وی اضافه کرد: فرد کلاهبردار توسط پلیس فتای استان دستگیر شده، در ابتدا موضوع را انکار، اما با ارائه مستندات و اطلاعات لب به اعتراف گشود و با شناسایی مالخر‌ها در مجموع پنج نفر شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

کسانی افزود: در این رابطه ۱۷ نفر شاکی داشتیم که مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از آن‌ها کلاهبرداری شده بود. اگر چنانچه هنوز فردی هست که با این عنوان که کارت بانکی در هنگام خرید جابجا و حسابش خالی شده وجود دارد، حتما به پلیس فتای استان مراجعه کند تا موضوع بررسی شود.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شهروندان خواست،  هنگام حضور در بازار روز و مکان‌های شلوغ از کلاهبرداران غافل نشوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.