فرماندار الیگودرز گفت: گردنه گله بادوش این شهرستان به علت بارش برف سنگین از شب گذشته تاکنون، مسدود شده و تلاش برای بازگشایی آن در حال انجام است.

ایمان خسروی  فرماندار الیگودرز اظهار کرد: تردد در گردنه گله بادوش الیگودرز به دلیل بارش برف امکان پذیر نیست و پیش بینی می شود تا پیش از ظهر امروز اقدامات لازم برای بازگشایی این گردنه، به اتمام برسد.

خسروی با بیان اینکه هم اکنون تردد در گردنه های شیخان، شیان، فرسش، آبشار، امام زاده محمد بن حسن (ع) و گلیچاس برقرار است تصریح کرد: نیروهای راهداری شهرستان در آماده باش کامل هستند و ماشین آلات برف روب راهداری به گردنه گله بادوش اعزام شده است.

او با اشاره به اینکه عمده بارش های سامانه فعال کنونی در الیگودرز باران می باشد ادامه داد: هیچکدام از جاده های روستایی این شهرستان مسدود نیست و تردد خودروها برقرار است اما رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان ضروری می باشد.

 بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی از ظهر دیروز به تدریج سامانه بارشی به آسمان لرستان وارد شد که برای همه نقاط استان با شدت و ضعف بارش باران، گاهی رعد و برق و مه آلود شدن آسمان و برای ارتفاعات، گردنه‌ها و شهرهای سردسیر (شمالی و شرقی) نیز بارش برف را به دنبال داشته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار