استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در جنگ شناختی هدف دشمن اشغال و هدایت نادرست اذهان مردم است بنابراین مسئولیت صدا و سیما در این مسیر بسیار سنگین است.

محمد کرمی در حاشیه نشست با مسئولان مرکز صدا و سیمای سیستان‌ و بلوچستان اظهار داشت: طبق قولی که به مردم داده ایم ما به سراغ دستگاه‌ها می‌رویم چراکه دیگر فرصتی برای دید و بازدید نیست که تاکنون دستگاه‌های زیادی رفتیم و برنامه‌های متعددی را نیز پیگیری کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه رسالت صداوسیما بسیار سنگین است چرا که با اذهان مردم سروکار دارد، افزود: باید در بخش‌های مختلف همه ظرفیت ها را پای کار بیاوریم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نظام تربیتی خانواده را باید در کنار نظام تربیتی آموزش‌وپرورش بیاورید که این موضوع اهمیت فراوانی دارد تا بتوانیم به‌نحو مطلوب از ظرفیت دانش‌آموزی خود استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از دانشگاه ها می‌توان به عنوان ابر علمی استفاده نمود بنابراین نیاز نیست به صورت مداوم نیروی انسانی اضافه کنید.

کرمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ظرفیت دانش آموزی و دانشجویی خوبی را در استان دارا هستیم که نیاز به هدایت فکری دارند و مسئولیت این هدایت را صدا و سیما بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: در جنگ شناختی هدف دشمن اشغال و هدایت اذهان مردم است بنابراین در جنگ رسانه‌ای باید به نحو مطلوب عمل کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه حوزه پژوهش اهمیت فراوانی دارد، تصریح کرد: خوشبختانه در همه زمینه ها پیشرفت کرده‌ایم و این امر موجب دشمنی دشمنان شده است.

وی با تاکید براینکه باید در کف میدان باشیم و مشکلات مردم را به صورت میدانی و به سرعت حل کنیم، ادامه داد: باید مردم را در کارهای مختلف مشارکت داد چرا که هر جا مردم ورود کردند موفق بوده‌ایم.

کرمی تاکید کرد: ما به‌دنبال خروجی کار هستیم و حرف زدن به تنهایی معنایی ندارد بنابراین محکم تصمیم می‌گیریم، محکم اجرا می‌کنیم و دلبند موقعیت نیز نیستیم.

وی خاطر نشان کرد: از ظرفیت مردم و جوانان در استان استفاده کنید چراکه این مردم ظرفیت عظیمی هستند که باید آن‌ها را در میدان آورد.

وی با بیان اینکه که تولید علم عین عبادت است، تصریح کرد: امروز ظرفیت زیادی در حوزه دانشگاه های استان داریم که باید این ظرفیت دانشگاهی را پای کار آورد و این علم باید با تجاری سازی به تولید ثروت کمک کند.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: باید با دیپلماسی اقتصادی و استفاده از ظرفیت مرزها به توسعه استان کمک کنیم.

وی تاکید کرد: زاهدان پایتخت وحدت اسلامی است بنابراین باید نمادهای وحدت اسلامی در آن پررنگ تر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۶ دی ۱۴۰۱
استاندار؟!

واقعا جای تاسف داره
آخرین اخبار