دومین یادواره شهدای مدافع حرم فاطمیون یزد برگزار شد

دومین یادواره شهدای مدافع حرم فاطمیون با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا ،مردم و مسئولان در سالن هلال احمر یزد برگزار شد.

دبیر بخش مقاومت حوزه‌های علمیه کشور در دومین یادواره شهدای مدافع حرم فاطمیون گفت شهدای مظلوم افغانستانی در کنار سردار سلیمانی و دیگر نیروهای جبهه مقاومت در سوریه در برابر نیروهای داعشی تا پای جان ایستادند و نگذاشتند دشمنان به کشورهای همجوار تعرض کرده و به حرم مطهر حضرت زینب (س) جسارتی شود.

حجت‌الاسلام علی مسلمی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: رشادت‌ها و دلیرمردی نیروهای جبهه مقاومت باعث شد تا پرچم پرافتخار اسلام و انقلاب همچنان در جهان و منطقه برافراشته بماند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تیپ فاطمیون اظهار کرد: برگزاری یادواره شهیدان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها یک رسالت بزرگ و مهم معنوی است و باید همواره برای پاسداشت آنها و ترویج ارزش‌های الهی در جامعه اسلامی و بین جوانان اقدام شود.

این مسئول به توطئه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید برای خنثی کردن اهداف فرهنگی و رسانه‌ای استکبارجهانی باید همه به خصوص با پیروی از راه و مرام شهیدان همه وظایف دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد .

لشکر فاطمیون نیروهای مدافع حرم اهل افغانستان هستند که علیه داعش در سوریه مبارزه کردند. لشکر فاطمیون در اردیبهشت ۱۳۹۲ شمسی فعالیت خود را آغاز کرد و حضور آنها در سوریه حامل این پیام است که برای دفاع از اسلام، مرزهای جغرافیایی معنایی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.