امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به افزایش بی رویه قیمتها و نگرانی مردم و کسبه از شرایط کنونی بر نظارت بیشتر مسئولان بر بازار تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم با تاکید بر اینکه دولت باید برای کنترل بازار تدابیر لازم را بیندیشد گفت: لازم است روند نظارت بر قیمت کالا‌ها به ویژه اقلام ضروری و معیشتی مردم تشدید شود تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

او با اشاره به اینکه گرانی کالا منجر به نگرانی بازاریان نیز می‌شود، افزود: گران شدن کالا منجر به کاهش خرید مردم و به تبع آن نیز متضرر شدن بازاریان می‌شود.  

حجت‌الاسلام موسوی اعظم با بیان اینکه بسیاری از حکومت‌ها بر پایه ظلم و بی عدالتی ایجاد شدند، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه عدالت، ولایت تشکیل شد و باید به مسائل اخلاقی بیشتر توجه داشته و کار‌های ترویجی را به دیگران ارجاع ندهیم.

خطیب نماز جمعه یاسوج اضافه کرد: برخی از فرزندان از خانواده‌ها حرف شنوی ندارند وظیفه ماست با برگزاری و انجام کار‌های فرهنگی نسل امروز را با سبک زندگی سالم و اسلامی آشنا کنیم.

او می‌گوید: نعمت‌های پروردگار در دنیا و آخرت بی‌انتهاست و نعمت‌های فراوانی خداوند برای بندگانش فراهم کرده، خوش به حال آن‌هایی که بر اساس حلال و حرام از آن‌ها استفاده می‌کنند.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به اینکه انسان‌های که اهل عمل هستند و به آخرت باور دارند، آن‌ها در آخرت بسیار مسرور حضور خواهند داشت، گفت: دلیل این امر به خاطر باوری است که انسان‌های نیک حلال خدا را حلال و حرام خدا را حرام می‌داند.

او با تاکید بر اینکه اگر کسی خود به اعمالی که خداوند فرموده عمل نکند نمی‌تواند دیگران حتی فرزندان خود را وادار به انجام آن‌ها کند، افزود: خداوند فرموده است آن بهشتی را که وعدش را داده‌ام تحقق پیدا می‌کند، وعده خداوند محقق پذیر است و انسان پرهیزگار کسی است که به تمام آیات الهی با تمام وجود باور داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۴۹ ۱۶ دی ۱۴۰۱
نظارت بدرد نمیخورد