امام جمعه یاسوج از افزایش مهریه‌های سنگین و عروسی‌های مجلل در کهگیلویه و بویراحمد انتقادکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج امام جمعه یاسوج در جمع نمازگزاران امروز این شهر گفت: تالارهای عروسی از عوامل مهم گسترش بدحجابی و چشم چرانی به شمار می‌روند زیرا در این مکان‌ها به انواع گناه مرتکب می شوند.

حجت‌الاسلام سید‌علی صالح‌موسوی اعظم با اشاره به 21 تیرماه روز عفاف و حجاب و سالروز به آتش کشیدن مسجد گوهرشاد افزود: در این حادثه تلخ عده زیادی از انسان های دارای غیرت دینی به دلیل مقابله با دستور کشف حجاب رضاخان و برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: گسترش بدحجابی موجب افزایش گناه و بی‌بند و باری و آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود همچنان که بیشتر مشکلات امروزی به بدحجابی و عبور از مرزهای عفاف و حجاب برمی‌گردد.

حجت الاسلام موسوی اعظم از برخی توجیهات غیر عقلی توسط افراد بدحجاب انتقاد و اضافه کرد: وقتی به دنبال امر به معروف و نهی از منکر با این افراد هستیم متوجه برخی بهانه‌ها و توجیهات بی‌پایه و اساس می‌شویم.

موسوی‌اعظم با تاکید بر اینکه گسترش بدحجابی سبب افزایش گناه، فساد، تباهی، بی بندباری و چشم چرانی در جامعه می‌شود، گفت: مردم، مسئولان و متولیان امر در کشور و استان غیرت و تعصب دینی خود را نشان داده و با بانوان بدحجاب برخورد و مقابله کنند و در کنار این برخورد امر به معروف و نهی از منکر انجام شود.

خطیب جمعه یاسوج در ادامه گفت: تالارهای عروسی از عوامل مهم گسترش بدحجابی و چشم و هم چشمی به شمار می‌رود زیرا در این مکان‌ها به انواع گناه مرتکب می شوند در حالی می‌توان مراسم‌های عروسی را به صورت ساده و بدون ارتکاب گناه برگزار کرد.

انتهای پیام/د

انتقاد امام جمعه یاسوج از رواج بی حجابی و افزایش مهریه‌های سنگین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.