رئیس سازمان بسیج مداحان کشور:

شب شعر در بیت الزهراء سردار سلیمانی برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: امشب در محل بیت الزهراء سردار سلیمانی با حضور تعدادی از مداحان و شاعران آیینی شب شعر برگزار می‌شود.

مجید منصوری، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در گفت‌وگو با برنامه «سلام سردار» رادیو مقاومت گفت: بسیج مداحان و بسیج هنرمندان کرمان با همکاری هم برنامه شب شعر «میراث سلیمانی» را با حضور شاعران آیینی و مداحان استان در سطح کرمان برگزار کردند. 

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور ادامه داد: در این برنامه شاعران آیینی به شعر خوانی در رابطه با سردار سلیمانی و سرداران مقاومت پرداختند و مداحان نیز مدیحه‌سرای کردند. 

وی افزود: امشب نیز در محل بیت الزهراء سردار سلیمانی، مراسم گرامیداشتی خواهیم داشت که به مناسبت شهادت سردار سلیمانی با حضور تعدادی از مداحان و شاعران آیینی برگزار می‌شود. 

منصوری با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم رهرو خوبی برای شهدا باشیم اضافه کرد: در این برنامه استاد حاج جواد حیدری از مداحان و شاعران آیینی کشور اجرای برنامه خواهد داشت. 

رئیس سازمان بسیج مداحان کرمان خاطرنشان کرد: سال گذشته یک جلد کتاب از شعر‌های که برای سردار سلیمانی گفته شده بود آماده کردیم و اکنون برای انتشار حاضر است، امسال هم، شعر‌هایی که در وصف سردار سلیمانی خوانده می‌شود، جمع آوری می‌کنیم تا بعدا این اشعار به صورت کتاب در اختیار مردم قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار