با حضور وزیر ارشاد:

برگزاری گرامیداشت «حمید حسام» در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: گرامیداشت حمید حسام، نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس با حضور وزیر ارشاد در این هفته برگزار می‌شود.

مسعود ویژه در نشست مدیران رسانه این استان با موضوع کنگره هشت هزار شهید استان همدان افزود: این کنگره به نام تمام شهدای استان از جمله شهدای ارتش، نیروی انتظامی و فرماندهان است.

او با بیان اینکه این اداره مسئولیت سه کمیته را در این کنگره بر عهده دارد، افزود: کمیته تألیف و تدوین کتاب، کمیته فرهنگی و هنری و کمیته رسانه و مطبوعات، کمیته‌های این کنگره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: کنگره یک رویداد چند وجهی است که در سال آینده این رویداد بزرگترین رویداد فرهنگی استان خواهد بود و دو محور اصلی مد نظر است که اولین آن اطلاع‌رسانی برنامه‌های کنگره است؛ محور دیگر تولید محتواست؛ هر چقدر به زمان برگزاری جشنواره نزدیک می‌شویم میزان این محتوا بیشتر می‌شود.

ویژه با اشاره به اینکه لازم است یک کارگروه محتوایی در ذیل کمیته تشکیل شود تا بانک سوژه‌ای ایجاد شود تا از موازی‌کاری جلوگیری شود، گفت: همچنین یک کارگاه عملیاتی برای پیگیری سوژه‌ها تشکیل شود.

او تاکید کرد: رویداد رسانه‌ای برای داوری آثار تولید شده در کنگره هشت هزار شهید در نظر گرفته شده است وهمچنین گرامیداشت حمید حسام، نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس با حضور وزیر ارشاد در این هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: سایت حفط آثار و کتاب گنج‌نامه مخصوص وصیت‌نامه شهدا طراحی و تدوین شده است. یادواره‌های مختلف در حال برگزاری است و کانال شهدای همدان نیز در پیام‌رسان ایتا با معرفی شهدای متولد هر روز استان همدان در حال فعالیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.