معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: نخستین همایش تولیدات گروه‌های موسیقی استان بهمن ماه برگزار می شود.

هادی فیض منش افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور شناسایی پرورش و تقویت استعداد‌های خلاق و پاسداشت موسیقی ناب ایرانی اقدام به برگزاری همایش تولیدات گروه‌های موسیقی کرده است.

او با بیان اینکه این همایش بهمن ماه برگزار خواهد شد، با ارائه توضیحاتی در خصوص شرایط شرکت در همایش گفت: آثار هنرمندان بومی با رویکرد ملی و آزادی با استفاده از اشعار مناسب، سازبندی رایج، موسیقی ایرانی محلی و مقامی و پاپ در اولویت انتخاب آثار خواهد بود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان مدت زمان اجرا برای گروه‌نوازی را حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۰ دقیقه دانست و گفت: هر خواننده باید فقط در یک گروه عضویت داشته باشد.

فیض منش تعداد نفرات هر گروه را حداقل ۵ نفر عنوان کرد و گفت: انتخاب آثار به صورت غیر حضوری بوده و آیین پایانی به صورت حضوری با اجرای گروه‌های منتخب برای عموم برگزار خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه گروه‌های پذیرفته شده کمک هزینه دریافت خواهند کرد؛ گفت: علاوه بر این برای گروه‌های برگزیده رتبه‌های اول تا سوم امکان ضبط و ساخت کلیپ تصویری از آثار شان فراهم خواهد شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۱۰ بهمن ماه و زمان اعلام نتایج را ۱۵ بهمن عنوان کرد و افزود: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در مهلت مقرر، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در همدان بلوار شهید مفتح مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا ارسال کنند.

برچسب ها: موسیقی ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار